Wegor 1 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam wszystkich. Mam takie zjawisko iż po nocy z minusową temperaturą auto ma lekkie opory z odpaleniem muszę kręcić go z 3-4 sek. aż zapali i do tego zakopci na taki jak by niebieskawo z przewagą białego dosyć mocno. Czy to wina świec ???. Natomiast w normalnych temperaturach auto pali na dotyk bez kopcenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 mozliwe ze któras jest przepalona,objawy pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ok. dzięki a wiesz może jaki to koszt będzie ??? ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- Wymieniać wszystkie czy tylko te co są już zmęczone ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 sprawdzisz sobie sam,wymienisz tez,choc jest ryzyko,w dwaipółtedei lubią sie zerwać przy wykręcaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienek 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kolego też mam ten sam problem. Wymieniłem wszystkie świece żarowe i nic. Świece żarowe uruchamia przekaźnik a jego czujnik temperatury przy założeniu, że bezpiecznik układu jest sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 a kąt wtrysku masz ustawiony prawidłowo??? zrób log 04 BS , na Late powinno być -1 ATDC przy dobrze rozgrzanym silniku. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 jezeli ATDC to z plusem, i dlo tego kąt powinien być 2 stopnie ZGMP na Late,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak_1 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Z tego co sie orientowaliśmy koledzy norma jest doba od -2 do + 2 ale samochód najlepiej bedzie pracował na late przy -1 około tego (+/- 0,5). Akurat to przerabiam i mam problem z ustawieniem tej korekcji dodałem akurat taki temat troszkę wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 najlepiej jest jak najbliżej +2 stopnie ATDC, w normie od 0 do 4 ATDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zlogować auto,jeśli będziesz logował VCDS to może być minus ale ATDC,VAG-iem normalnie najlepiej 2ATDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habol 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 ja mam ten sam problem i okazało sie ze wtrysk sterujący jest do wymiany bo nie lazi czy kiepsko lazi jakos tak:) pozatym auto na drodze wogole nie za dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksimazaki 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Witam. Mam mały problem z moim silnikiem. Po nocnym postoju podczas odpalania z rur wydobywa się biały dym i obroty są powyżej 1000. Po jakiś 10 sekundach obroty schodzą na prawidłowe i dymienie ustępuje. Takie objawy występują tylko raz dziennie i tylko przy pierwszym odpaleniu nawet jak go zgaszę i zapalę. Zauważyłem też, że mam wyciek oleju pod wtryskiwaczem na cylindrze 1, 2 i 4. Czy to dymienie może być spowodowane tym wyciekiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Chyba wyciek paliwa,na początek sprawdź swiece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam. Mam mały problem z moim silnikiem. Po nocnym postoju podczas odpalania z rur wydobywa się biały dym i obroty są powyżej 1000. Po jakiś 10 sekundach obroty schodzą na prawidłowe i dymienie ustępuje. Takie objawy występują tylko raz dziennie i tylko przy pierwszym odpaleniu nawet jak go zgaszę i zapalę. Zauważyłem też, że mam wyciek oleju pod wtryskiwaczem na cylindrze 1, 2 i 4. Czy to dymienie może być spowodowane tym wyciekiem? Drogi kolego ksimazaki,czy ten problem z dymieniem pokazał się po zimie i w wilgotne dni??ile km robisz tym autem od punktu a do b??czy obroty silnika gwałtowne spadają po tych 10 sec?? Jak możesz to wrzuć zdjęcie dekli na forum,jeśli to jest faktycznie olej to moim zdanie uszczelki puszczają i dekle do wymiany:kwasny: ale foto by wyjaśniło sprawe:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksimazaki 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wczoraj mój mechanik uszczelnił dekielki i dymienie ustąpiło. Kolego KrzysiekA4 tak silne dymienie zauważyłem dopiero po zimie i niemało nic wspólnego z krótkimi trasami (wilgoć w układzie). Co do obrotów, zaraz po odpaleniu obroty były w granicach 1100 a po chwili spadały na 950. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dobrze że już nie kopci:wink: Z tymi obrotami nadal problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam , niechce zakładac nowego tem więc odgrzeje kotleta , wiec tak dzis popołudniu jak wruciłem z pracy odpaliłąem moja audiczke i strasznie kopciła naniebiesko i tak jakby niepaliła na wszystkie gary jak troszke pochodził sytuacja sie ustabilizowałą obroty wruciły na swoje miejsce kopcenie sie zmiekszyło ale dalej troszke kopcił ,wiec przejechałem sie troszke rozgrzałęm motora i sprawdziłem czy kopci dalej niekopci juz wcale nic nawet po dodaniu gazu i odpala normalnie i normalne obroty sa , czy to wina kturys ze swiec czy moze którys z wtrysków , gosciu mi mówił ze trzeba wymienic wtrysk sterójacy bo przy porannym odpalaniu dostaje za duza dawke paliwa i kopci , auto stało cała noc i pół dnia w garazu , prosze o porae co to moze byc , czy siece czy wtryski , moc jest . A więc tak zauwazyłem ze pod maska mojej audiczki 2,5 tdi 163 km ten wtrysk sterujacy jest przypiety do rurki aluminiowej od klimy bodajze opaskami a w miejsce wtrysku sterujacego jest wpiety normalny wtrysk i teraz pytanie włąsciciel sprzedawał mi audiczke to mówił ze wtrysk jest do wymiany i dlatego takie jest rozwiazanie , czy to własnie moze byc wina tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się