Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaz 1.8 ADR obroty "falują, gaśnie"


Goran

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może tan temat był już poruszany ale szukałem i go znaleźć nie mogę. Nie jestem zwolennikiem gazu i uważam osobiście że to dobre jest do kuchenki a nie do samochodu :D ale sytuacja mnie zmusiła i mam problemy same hehe

Instalacja jest zwykła o ile dobrze pamiętam komputer BINGO S4 i parownik EMME

Objawy:

- przy przełączani z benzyny na gaz i odwrotnie gaśnie jeśli się dobrze gazu nie doda

- podczas przełączania jest szarpnięcie

- obroty falują na jałowym biegu w zakresie 600-1200 i po kilku sekundach się stabilizują (czasami jest dobrze)

Jeśli chodzi o jazdę to jest ok nie szarpie nie strzelił mi nigdy itp. tylko to przełączanie i obroty :(: Trochę rzeźbiłem samemu przeczyściłem przepustnice i szukałem dziury w całym ale tylko trochę mu się poprawiło po przeczyszczeniu, nie znam się na tyle na gazie żeby to naprawić VAG nie wywala mi błędów (raz była sonda ale to jako sporadyczny błąd) i tak też obstawiam albo sonda albo czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest...

Przewody (Beru) i świece(NGK) "nowe"- tzn zrobiłem na nich już ponad 30 tys bo wymieniałem je przy zakładaniu gazu niecały rok wstecz ale od początku tak jest także myślę że to nie wina przewodów czy świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az była sonda ale to jako sporadyczny błąd

Ale może powracać, w gazie to często lambda jest przyczyną falowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam od kogo podmienić tej lambdy żeby sprawdzić czy ok będzie bo szkoda kase wywalać w błoto ale jak nic nie wydumam to kupie ;) orientuje sie ktoś może ile kosztuje taka lambda i jakiej firmy są dobre (mam czyba cztero przewodową)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim kupisz sonde, to najpierw podłącz pod Vag-Coma i spradz czy dalej jest błąd.

To w końcu nie musia być lambda...

Cena :