Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


luki_bunt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W aucie podczas jazdy poszedł pasek rozrządu. Silnik został rozebrany, uszkodzone części wymienione, a następnie złożony. Niestety, coś podczas tej całej operacji poszło nie tak, ponieważ auto rozpędza się obecnie (ostentacyjnie wolno) do ok 80 km/h. Poniżej załączam logi:

1. Basic Settings:

LOG-01-000-basic-settings.CSV

LOG-01-003-basic-settings.CSV

LOG-01-004-basic-settings.CSV

2. Statyczne:

LOG-01-003-004-007-statyczne.CSV

LOG-01-000-001-002-statyczne.CSV

LOG-01-013-014-018-statyczne.CSV

3. Dynamiczne:

LOG-01-011-013-015-dynamiczne.CSV

LOG-01-004-008-010-dynamiczne.CSV

LOG-01-000-001-003-dynamiczne.CSV

Przed awarią samochód poruszał się bardzo dobrze i nie sprawiał problemów

Mechanik sprawdził następujące elementy:

- przepływomierz

- katalizator wymontowywał

- rozdzielacz/nastawnik na pompie

- komputer silnika

- samo ustawienie rozrządu

Czy widzą Państwo w logach o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiesć logi jak sie nalezy bo to smietnik jakis z wpychającym sie na kompa spamem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki, dodane:

Grupy: n/a - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,014,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001,002,000,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,013,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,004,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popraw logi rób od 1500-4000 z pedałem w podłodze (albo do ilu się da )i każdą grupę indywidualnie na nagrzanym silniku , a na początku stuknij nastawnik na 3mg. i kąt do ustawienia .

Odczytaj jeszcze błędy z Vaga na początku i też wklej.

Ten mechanik coś się znał na robocie czy to Pan Henio ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik wiedzą się nie popisał, a nawet podstawy nie ustawił dobrze

do poprawy dawka jałowa i statyczny kąt wtrysku, kąt ustaw na 49-54 żeby było w basic setting 000 kolumna druga, opis jak zrobić tutaj: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/

a dawkę jałową ustawiasz gdy auto jest dobrze rozgrzane czyli po przejechaniu 15km, i teraz wyłączasz całą elektrykę, światła, nawiew, radio, wszytko off i teraz w logu statyczny 001 w drugiej kolumnie skoryguj stukając nastawnik by było 3,0mg, tu podpowiedz jak to zrobić:

!

obejrzyj też SMIC bo może jest zabity piachem i przydało by się go oczyścić

główny problem to sterowanie turbo, przepatrz po schemacie wężyki układu podciśnienia bo albo coś jest źle podłączone albo wcale nie podłączone, n239 nie masz ale poza tym układ jest taki: schemat podciśnień V...jpg | dorota64 | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl

na zapalonym aucie zdejmij wężyk z gruszki turbiny i sprawdź ustami lub palcem czy podciśnienie jest, jak będzie zakładając z powrotem wężyk na gruszkę patrz na sztangę gruszki czy cokolwiek się podnosi, jak nic odkręć dwie śrubki 10 pod gruszką które trzymając gruszkę do wspornika i teraz po ruszaj cała gruszką góra dół by rozruszać zapieczone żaluzje w turbinie, sam ocenisz czy sztanga chodzi bez oporów czy coś trze, jak trze rozruszaj aż przestanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...