bogdan_kr Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam forumowiczów, miałem problem ze swoim A4, ale ponieważ udało mi się go w miarę normalnie rozwiązać, chciałbym podzielić się szczegółami :-) Audi A4 B5, rok 2000, silnik 1,9 TDI 115 KM, kod silnika AJM Silnik stracił nieco mocy. Oprócz tego podczas dodawania gazu/przyspieszania, w zasadzie bez względu na „ilość” gazu, dawało się odczuć dodatkowe spadki/falowania mocy. Pisząc falowania mam na myśli występujące po sobie cyklicznie kilkukrotne spadki mocy. Działo się to mniej więcej w zakresie obrotów od 1200 wzwyż. Podczas falowania/spadku mocy z rury wydechowej wylatywało dużo czarnego dymu. Nie miała znaczenia temperatura zewnętrzna (-4 - +15) czy temperatura silnika (0 - 90). Przy dodawaniu gazu/przyspieszaniu dodatkowo słyszalny był niekiedy lekki szum/syk dochodzący prawdopodobnie z lewej strony komory silnika. Rozwiązaniem była wymiana przewodu intercoolera, który okazał się pęknięty na jednym ze zgięć :-) Ponieważ rura ta wyglądała na oryginalną wychodzi na to, że wytrzymała 13 lat. Pozdrowienia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się