krg1 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Witam Pacjent to golf V 1,9TDI 105km 2003r. mojego kolegi, autko coś nie domaga co możecie powiedzieć na ten temat. Logów których brakuje nie dało się zrobić, w ogóle dziwna rzecz poza wejście na silnik nie dało się nic zrobić w vagu na żadną inna kategorie wejść. Statyczne Log (0 - 018) Log (1 - 004) Log (2 - 007) Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 013) Log (6 - 023) Dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 010) Log (3 - 008) Log (4 - 011) Log (5 - 003) BS Log (0 - 003)
przemik Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Co konkretnie niedomaga ? Przydałyby się logi BS 003 i 011
krg1 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 bs 003 przecież jest a 011 nie dało się zrobić w rubrykach pisało error, auto wg mnie jest mułowate, podczas odpalania chwile trzęsie budą oraz chciałbym wiedzieć jaki jest stan turbo?
anderllh Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 można poprawić synchronizacje rozrządu, reszta ok.
Biszczan Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 i na mój gust dużo pali Ile pali ? Sprawdź jakie spalanie VAG pokazuje na postoju w grupie 015. Jak poprawisz synchronizację zobacz czy wtedy będzie mniejsze.
krg1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 przy spokojnej jeździe ponad 7 litrów ---------- Post dopisany 04-01-2014 at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 11:39 ---------- Synchronizacja zrobiona, aktualnie w grupie 4 pokazuje 0 w trakcie ustawania synchronizacji jeden czas przestawiłem te koło na wartość 4,9 wtedy wydawało mi się że auto lepiej pali i lepiej pracuje dlaczego? Spalanie w grupie 15 poazuje 0,8 L/h to chyba dużo? dodam że w aucie trzeba wymienić świece żarowe ale to raczej nie ma wpływu na spalanie.
Biszczan Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Każde auto inaczej reaguje na zmianę kąta. Miałem identyczne spalanie na postoju jak Ty - 0.8l/h i okazało się że rozrząd był źle ustawiony. Teraz mam spalanie na poziomie 0.4l/h po ponownym ustawieniu rozrządu. Kąt nie rozjeżdża się tak w dynamicznych jak przedtem. Wrzucę później logi żebyś mógł porównać.
krg1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 A więc co zrobić aby spalanie spadło do poprawnego poziomu? bo te spalanie 0,8 to już po nastawieniu synchronizacji ---------- Post dopisany 14-01-2014 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 23:29 ---------- Czy waszym zdaniem turbo jest do roboty wg logow? dodam ze dość głośno gwiżdże turbo a po ściągnięciu przewodu idącego do intercoolera wylecialo może z 10 kropli oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się