Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b6 ALT] PRZERYWANIE PRZ 5 TYS OBROTOW NA ZIMNYM SILNIKU


martikawka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy jestem nowy i od niedawna mam moje A4 i zauważyłem ze jak jest ni dogrzany to jak go przeciągne do konca obrotów to przy 5 tys. jest takie szrpnięcie i idzie dalej a na dogrzanum tego nie ma dodam ze jeszcze świeci mi się chek i jest błąd niesprawnosc kata czy to może byc tym spowodowane

prosze o pomoc czy u was jest tak samo dodam ze poza tym auto super jezdzi

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd nie ma znaczenia to tylko informacja jeśli jeździ super to nie szukaj sobie kosztów one i tak będą bo to alt poczytaj a zrozumiesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pewnie masz racje ale dzisiaj po obiedzie polatałem trochę ostrzej i zauważyłem ze po przekroczeniu 5 tys. obr to gaz w podloge a on tak jakby sie dławil i szarpał na ciepłym też tak dopiero po kilku km było ok jak przyjechałem i otwarłem maskę zauważyłem olej pod jedną z cewek może to tu robi jakąś przerwe w zapłonie po nowym roku wymiana rozrzadu to i przy okazji tez uszczelke zmienię bo cieknie

Koledzy tak na marginesie jak był podpięty pod kąpa jakis czas temu to wyskoczyl błąd czujnika wału korbowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o oleju przy cewce i tu pewnie jest przyczyna poszarpywania- cewka pada. Podepnij kompa i jeżeli to rzeczywiście cewka to w błędach powinieneś mieć wypadanie zapłonów na którymś cylindrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy jutro podjade do magika od kompa bo tez ma a4 B6 i zobaczymy co powie a facet jest dobrze zorientowany jesli chodzi o elektryke ale i tak uwagi kolegów są dla mnie ważne jak cos sie dowiem to się podziele POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak miałeś tez taki problem to napisz co było nie tak

\Dzisiaj byłem u magika od kompa i były błedy czujnik położenia wały a dokładnie coś z zapłonem i niesprawność z katem

POZDRO DLA FORUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrec czujnik polozenia walu i sprawdz czy nie jest zabrudzony. Na koncu czujnika jest magnes i dosc latwa przyciaga caly syf z kola zamachowego. U siebie gdy mialem uszkodzony czujnik to auto wogole nie chcialo odpalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglada czujnik

czujnik.jpg

Tu mniej wiecej sie znajduje

0_0_product_Gfx_a338364fc7d91c8e8851cae0d62a2a19.jpg

wystarczy ze odkrecisz zbiorniczek z plynem chlodzacym i juz bedziesz mial latwy dostep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy problem rozwiązany wymieniony czujnik położenia wału i maszyna jak nowa dobrze odpala i przyspiesza był założony jakis trefny czujnik nie wiadomo jakiej firmy bo nawet żadnego nr nie było teraz jest bosch i wszystko ok koszt 250zł z wymianą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...