blazej25 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam, od jakiegoś czasu pojawia mi się check engine oraz dwa błędy które po skasowaniu wracają po 3-4 dniach. Najdłużej pojeździłem 2 tyg od skasowania checka. Są to 19497 oraz 16399, wcześniej był jeszcze 19718 ale po wizycie u mechanika przestał się pojawiać. Proszę o pomoc w diagnozie i co robić dalej z tym fantem.
rav85 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 19497 - Powertrain Databus: Implausible Engine Temp. Message from Inst. Panel 16399 - Bank 1: Camshaft B (Exhaust): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0015 - 002 - Lower Limit Exceeded 19718 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped P3262 - 008 - Implausible Signal
blazej25 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Dzięki rav85, czy ktoś potrafi mi doradzić co w konsekwencji takich błędów mam dalej działać, żeby się pozbyć tej przypadłości?
german81 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 pierwszy bład jest spowodowany przez uszkodzony czujnik temperatury . drugi moze byc zle ustawionym rorzadem lub uszkodzonym wariatorem zmiennych faz rorzadu .
blazej25 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Rozrząd zmieniałem na początku lipca i do niedawna wszystko było ok, nie było jakiś złych objawów. Czujnik temperatury miałem zmieniony ale bład dalej się pojawia. Wskazówka od temperatury czasami spadnie i momentalnie powraca na odpowiednią wartość.
german81 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 jaki małes załorzony czujnik ? rorzad był wymieniany na blokady czy pan stas porobił se swoje znaki korektorem ?
blazej25 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie mam pojęcia jaki był czujnik. Rozrząd robiony na blokadach, podręcznikowo.
german81 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 sprubuj jeszcze podgiac styki we wtycze przy czujniku jesli to nie pomoze to wymien czujnik na vernrta .natomiast jesli rorzd był robiony na blokady to pozostaje sprawdzic cisnienie oleju i jesli bedzie ok to raczej trzeba sie przyszykowac na wumine wariatora .
blazej25 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Sprawa czujnika temperatury jest błacha, będę reklamował tą naprawę u mechanika lecz najpierw pobawię się z tymi stykami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się