Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Różnica wtyczek w zaworkach n75


pieckinn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie odnośnie zaworków n75. Dokładniej chodzi mi o różnicę w zaworkach n75 z krótką wtyczką http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/45/89/30/3845893039 i między n75 z długą wtyczką http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/33/14/66/3833146620 . Czy czymś różnią się poza ceną ? Jak wiadomo n75 z krótką wtyczką kosztuje dwukrotnie więcej niż z długą i chciałbym kupić oryginał ze sklepu a nie z allegro który po 5 miesiącach padł. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tylko 2 kable ,zrob sobie przejsciowke na pinach ( konektorkach ) i mozesz wsadzac jaki chcesz ( np tańszy ) nic od tego sie nie dzieje.

czy czyms sie roznia - niczy m. no ceną :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, te n75 z dłuższą kostką widziałem w silnikach PD, są tańsze od tego co mam teraz więc tak chciałem zrobić, kupić oryginał za 180 zł bo 380 zł to lekka przesada ;p a za 100zł na allegro to po 5 miesiącach padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamien sobie z n18 ,ludzie tak robia i jezdza a n18 zaslepiaja lub wywalają na stałe.( n18 odpowiada za nie potrzebny egr )

ps : n75 mozna sobie z regenerowac ,tam ogolnie nie ma sie co zepsuc : gumka ,tłoczek i cewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam n18 założony, n75 otwieralem, czyscilem odrobina wd-40 i nic, to samo, zasysa powietrze z czarnego króćca a sztanga turbo lata jak szalona, ale n18 nie steruje jak należy bo pare lat temu go wstawilem i zapomnialem o tym, mam soft na 1.45 bar i vnt zapieczone, ale tym zajme sie po wymianie końcówek na 0.230, masz jakieś pewne źródło co do tego zaworka n75 ? jakiś sklep ? chciałbym oryginał pierburga, bo do tej pory raz nadziałem się na allegro na podróbkę i po 5 miesiącach padł.


cewka działa, tłoczek porusza się i ta membranka wewnątrz tłoczka a guma jest na mój gust zbyt miękka, ale co ja tam wiem ;p nie miałem sprawnego egzemplarza rozkręconego w rękach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Awx nie podmienisz n75 z n18 bo inaczej działają pomijając już różne kostki.

Podmienić zawory można tylko w autach gdzie jedna końcówka n75 wchodzi do obudowy filtra powietrza. Jeżeli filtr jest na zaworku to trzeba nowy bo jest z wewnętrznym regulatorem ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, te n75 z dłuższą kostką widziałem w silnikach PD, są tańsze od tego co mam teraz więc tak chciałem zrobić, kupić oryginał za 180 zł bo 380 zł to lekka przesada ;p a za 100zł na allegro to po 5 miesiącach padł.

A co powiesz na to?

ZAWÓR TURBINY EGR VW AUDI SEAT FORD 1H0906627A N75 (3849446571) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie coś > NOWY ORGINALNY ZAWÓR EGR LUB N75 1K0 906 627 (3839519736) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Rok gwarancji ;p za taką cenę, może warto zaryzykować ;d kostka to nie problem, tutaj nie ma filtra na zaworku więc chyba powinno podejść ?

lub to > ZAWÓR CIŚNIENIA TURBO N75 EGR AUDI VW ORYG. NOWY (3806077515) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Tyle tego jest że nie wiem już sam co wybrać, ważne żeby nie trzeba było martwić się o to że padnie po paru miesiącach bez gwarancji ;p

I czy oryginalny n75 nie powinien mieć oznaczeń tak jak tu ? > http://www.motologistic.pl/zdjecia/zdjecia/1385393867-ZAW%C3%93R%201K0906627A%20PIERBURG%201.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze biorę zaworki od gościa co je ma na allegro po 175zl chyba. W każdym razie zdjęcia zaworkow są na niebieskim tle a w rogach zawsze litera p czy q i to niezawodne pierburgi.

O juz nawet 120.Jego aukcja przykladowa

http://allegro.pl/zawor-turbiny-n75-pierburg-1k0906627a-1j0906627b-i3796107642.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie gosciu na szrocie wola 20zl za dobry sprawny ( sprawdzany w ahf i asv ) chyba zrobie na tym interes :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym jest króciec na przewód do filtra powietrza, podejdzie do mojego afn ? jakbym przerobił kostkę ? jeżeli jest niezawodny to chciałbym go mieć ;p i pytanie jeszcze mam, jak mam zapieczone VNT to czy ma to wpływ na żywotność n75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko wyczuć ale jak zapieczona geometria to stawiam że ma przerypane bardziej bo zawzięcie próbuje zbić ciśnienie a to wymaga szybszej pracy. ;-)

Przejrzyj gościa aukcje lub mu wyślij zapytanie czy nie ma takiego jak potrzebujesz ja nawet nie oglądam aukcji tylko mu numery pisze i jak ma lub wie na co się wymienia to wysyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, wielkie dzięki za pomoc, muszę w końcu wyczyścić te vnt bo czasem zdarza się zapomnieć o tym i zamiast 1.5 bar to dmuchnie 2 bar, raz zdarzyło się 2.3, dobrze że wirnik nie teleportował się do wydechu ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na vagu to tylko tak pokazuje ,normalnie nie mozliwe zeyby takie turbo tyle dmuchneło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...