dragonstyle Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam, po wymianie termostatu moje audi z ledwą biedą osiąga 70 stopni to wskazanie na desce, i to dopiero po ok 15km, termostat Wahler czujnik także ori. układ odpowietrzyłem myślę, że dobrze, w kabinie nagrzewnica grzeje bardzo dobrze, zegary sprawdziłem, na klima-troniku na kanale 51 jest od 70-90 stopni. skacze, mam program VAG-COM tylko nie wiem gdzie sprawdzić temp cieczy Macie jeszcze jakieś pomysły??
lukas551 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 No ok jedziesz 15km....ale podczas jazdy jaka masz ustawiona temp na climnatroniku max??U mnie w tej chwili jest -17 i tez musialem przejechac pare dobrych km zeby uzyskac 90'.Jezeli masz ustawiona temp np 27 na climatroniku to automatycznie szybciej zbija Ci cieplo i wolniej bedzie rosła temperatura cieczy.
dragonstyle Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Za zwyczaj to mam ustawione 26 stopni, po za tym w lecie tez tak miałem
mo2 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 26 stopni na klimatroniku w zimie ? ludzie ogarnijcie się i zacznijcie prawidłowo korzystać z ogrzewania ! 51 kanał jest nie istotny , sprawdź co się dzieje na 49, sprawdź węże z chłodnicy. A tak przy okazji wahler nie jest 'też' ori. Jak chcesz ori to kup mahle/behr za ok 30 pln jest identyczny jak z aso
rafal9119 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 co ty gadasz? Ja mam ustawione na HI i jakos po 7 km mam 90C i nie ma roznicy czy jest na HI czy 19C
quadysz Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 inna sprawa ze przed montazem dobrze zagotowac termostat w garnku zeby zobaczyc czy dziala bo teraz czesto spotyka sie nowe ze sklepu niedzialajace...
mo2 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 co ty gadasz? Ja mam ustawione na HI i jakos po 7 km mam 90C i nie ma roznicy czy jest na HI czy 19C Ty tak na poważnie? Wchodzisz w kurtce , czapce itp. przy -10 i przebierasz się w aucie ? Bo nie sądze, że w takim ubiorze wytrzymasz z klimą ustawioną na HI. po co , pytam się?
darko Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 może kolega lubi ciepełko,dla Mnie 23 to już za dużo, jest takie powiedzenie,że g...o to i latem w puchu zmarznie, bez obrazy koledzy,do nikogo to nie jest skierowane-po prostu powiedzonko
lukas551 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 co ty gadasz? Ja mam ustawione na HI i jakos po 7 km mam 90C i nie ma roznicy czy jest na HI czy 19C Po 7km ale przy temp. min +10C na zewnątrz albo przy 0C piłując auto non stop 4 obr/min
rafal9119 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Po 7km ale przy temp. min +10C na zewnątrz albo przy 0C piłując auto non stop 4 obr/min temat jest ze stycznia a wiadomo jaka teraz jest pogoda na mazurach -16 ciagle tak wiec 7 km wystarczy mi aby silnik osiagnal 90C i nie piluje go tak jak kolega napisal na 1wszym biegu tylko narmalnie---------- Post dopisany at 07:20 ---------- Poprzedni post napisany at 07:15 ---------- kurde u mnie az tak nie jest cieplo w aucie moze to dla tego ze nocuje na dworze, namarznie itd czy to raczej wina nagrzewnicy?
mo2 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja tam mam ustawione na 18 i po ok 20min jazdy rozpinam kurtkę. Przy -10 na zewnątrz nie ma szans na 90C ale w środku już ciepło. Z resztą już temperatura rośnie i życzę Wszystkim szybkich 90 w silniku i optymalnej temp w kabinie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się