Debian27 0 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam panowie kilka dni temu zauważyłem, że wycieka mi paliwo z pompy. Po odpaleniu silnika są się z pod tej górnej pokrywki....czy jest to rozbieralne i czy mogę to zrobić we własnym zakresie ?? [/color]a dokładnie z pod tego górnej pokrywy...jak niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 jak z tej gornej tylko cieknie to bez problemu,odkrecasz 4 srubki dekiel do gory wymieniasz uszczelke i tyle tutaj masz wszystko opisane http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-czyszczenie-nastawnika-pompy-vp37-lishoo-61251/?highlight=czyszczenie+nastawnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Debian27 0 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 widze ze muzze sie uzbroic w kluc, torx a ten czwarty co to ,a wynalazek?ile kosztuje taka uszczelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 tą dziwną aby odkręcić wystarczy nasadka 7mm na klusz sztorcowy"grzechotka" którą nabijesz na łeb śruby i ją odkręcisz bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Debian27 0 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 o super wielkie dzięki. A po odkręceniu powierzchnie odtłuścić czy tylko uszczelka i zakręcić ?? Sorki, że się pytam o takie pierdoły ale przy pompie to nic nie ruszałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 uszczelka 10zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 nie musisz odtluszczac. przetrzyj tylko powierzchnie styku szmatka i połóż pokrywę z nową uszczelka. skręc śruby tak z wyczuciem i wystartuj silnik.pompa sama się odpowietrzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Debian27 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panowie a na takiej pompie przy takich mrozach można jeździć ?? Może rozwalić całą pompę jak są takiemrozy i cieknie z pod nastawnika???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 nic ci nie rozwali ani paliwo sie nie cofnie.to jest nie duza nieszczelnosc mozna powiedziec ze zapocenie lecz ropa tak sie rozprzestrzenia po elementach ze wizualnie wyglada jakby sie lyło ciurkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Debian27 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 a nie grozi to jakimś zapaleniem .... iskra paliwo itd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 ON nie jest tak palny jak PB ze wzgledu na to, ze nie paruje tak jak benzyna. Nic zlego sie nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Debian27 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panowie wielkie dzieki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 ja bym tak nie jedzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Debian27 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panowie bo własnie dzwoniłem do mechanika i mówił, że w takich przypadku jeśli cieknie z górnej to odrazu wymienia się dolną - nie wiem czy chodzi o to, że jak z górnej leci to nie widać czy też z dolnej czy poprostu jest tak, że jak jedna to i drugą ???....i później dawkę paliwa vagiem trzeba ustawić ?? ---------- Post dopisany at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ---------- nie ma gdzieś jakiegoś fotostory ?? Vag mam tylko jak zczytać dawkę przed i później jak ustawiać i gdzie w Vagu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okruchos 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Przecież damian81Z podeslal ci watek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 jak sie nie znasz to lepiej samemu tego nie rob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 jak sie nie znasz to lepiej samemu tego nie rob zgadzam sie z kolega jak nie czujesz sie na siłach to lepiej odpusc samodzielna wymiane, z gorna uszczelka pod deklem niema problemu ,gorzej z dolna (pod nstawnikiem) najlepiej robic to z vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek44480 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Mam podobny problem i pompe cala zrzucic i uszczelnic, plus robienie rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 a rozrzad po co robić ? chyba ze czas na jego wymiane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się