Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALL] Jaka żarówka do podświetlenia licznika?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, chodzi mi o to, że wczoraj zgasło mi podświetlenie tego małego wskaźnika od temp. oleju (reszta wskażników podświetlona ok) i wlaśnie : jaka i ile żarówek podświetla ten wskażnik????????? jaki typ żarówki???????? może ktoś zmieniał ? prosze o poradę pozdrawiam.

Opublikowano

wystarzylo poszukac a sa to zarowki R5 :P kupic lepiej odrazu na zapas tak z 5 sztuk bo przy wymianie moze sie kilka zepsuc :one:

Opublikowano

a u mnie dzieją sie takie szopki... kupilem w sierpniu autko i nie swiecila gora obrotomierza, mowie a tam na obrotomierzu mi nie zalezy nie bede sie czepial szczegolow, przed wczoraj identycznie jak w obrotomierzu padlo podswietlenie predkosciomierza http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/093995b2b2c46656.html no i to mnie juz zdenerwowalo bo nawet nie widze ile jade... mowie wymienie diody zarowki czy co tam jest i przy okazji zrobie te chromowane obwodki zegarow za jednym rozkrecaniem. Rano jechalm do pracy i dalej nie swiecilo pol obrotomierza standardowo i pol predkosciomierza, jechalem z pracy predkosciomierz swiecil caly jakby nigdy nic :zdziw: moze mi ktos powiedziec co to moze byc?? moze ktos mial cos podobnego, jakiegos styku nie ma cos sie psuje czy jak??

I jeszcze raz dla pewnosci spytam... zarowki R5 1.1 wat, pomarańczowe?? Czy tak??

A odnosnie tych chromowanych obwodek zegarow... jakim klejem najlepiej jest to przykleic :610:

Opublikowano
zarowki R5 1.1 wat, pomarańczowe?? Czy tak??

jak pomaranczowe przeciez to zegary sa malowane a nie zarowki, zarowki sa biale :P

Opublikowano

ahia ;);) nie wiem bo nie rozbieralem jeszcze

Opublikowano

dlatego nie mozna zmienic koloru podswietlenia w A4 np.na niebieskie :one:

Opublikowano
o właśnie żarówki R5 ,kupie i jutro wymienie, kupie z pół kilograma na zapas!!!! :diabel: dzięki za odpowiedź

jak wymienisz to pochwal sie wrazeniami z rozbiorki budzikow itd hmm a moze nawet jakies foto?? <prosi> :)

Opublikowano

pewnie ze się podzielę wrażeniami, ze zdjęciami to może być problem ale postaram zię zrobić dokładny opis, taki że mucha nie siada, a jak coś pochrzanie to ze złosci odwioza mnie do szpitala :zly: . musze podejśc do sprawy delikatnie to nie trabant chodz też niemiecki wóz. pozdrawiam ;)

[ Dodano: 03-01-2007, 22:33 ]

napisalem chodz zamiast choć, nieposłuszne paluchy :diabel2:

Opublikowano

chlopaki poszukajcie sobie w warsztacie u nas rezanie ramek na zegarach tem jest opis jak wyjac zegary ze zdjeciami zadna filozofia ;)

Opublikowano
A odnosnie tych chromowanych obwodek zegarow... jakim klejem najlepiej jest to przykleic

Tylko i wyłacznie bezbarwny , dwuskladnikowy poxipol czy cos w tym stylu bylebys nie kleił takim klejem plynnym .Mozna sobie spiepszyc cala robote .... zgadnijcie skad wiem :zly:

Ale ramki wygladaja super :D

Opublikowano

czerwony baron, jak Ci poszlo z tymi zarowkami? Mnie tez czeka ta zabawa. Predkosciomierz mam prawie caly zaciemniony... aczkolwiek zadarza sie ze sie wszystkie zarowki ladnie swieca. Nie mam pojecia dlaczego tak jest.

Opublikowano
zarowki R5 1.1 wat, pomarańczowe?? Czy tak??

jak pomaranczowe przeciez to zegary sa malowane a nie zarowki, zarowki sa biale :P

Może chodziło o kolor plastiku w jakim są zalane :) bo są dwa rodzaje (świeża wymiana) jedne sa pomarańczowe one podświetlaja wszystkie zegary i czarne które są do kontrolek tzn. ABS czy IMMO.

Opublikowano

Czołem panowie .wymieniłem tę żarówkę(u mnie niedobra była tylko ta od podświetlenia temp. oleju) właśnie żarówka była w pomarańczowym plastiku 1.1w(nie mogłem takiej dostać) więc teraz jest tam w czarnym plastiku1.2w :diabelek: (mam nadzieję że to nie przeszkadza ,świeci tak samo,dobrze działa) różni się mocą o 0.1w i kolorem plastiku. WYMIANA :1. zdjęcia rozbiórki znajdują sie w warsztacie rezanie ramek. pociągnąć osłonę która zasłania dwie śruby(u nie "krzyżaki") w górę i do siebie. 2.kierownicę na max. do siebie i do dołu(będzie więcej miejsca operacyjnego :) ) 3. odkręcamy śruby i powoli do siebie wyciągamy licznik (MOŻNA POŁOŻYć RęCZNICZEK NA NABę KIEROWNICY ŻEBY JEJ NIE PORYSOWAć WYCIĄGANYM LICZNIKIEM I PRZY ODPINANIU KOSTEK :D ) 4. pozostaje nam wypięcie kostek z licznika , zgodnie z instrukcją w - NASZYM WARSZTACIE. 5. budziki niesimy do domu, wymieniamy łatwo żarówki/rezamy ramki :one: . PAMIęTAJCIE NIE PRZEKRECAć KLUCZYKA W STACYJCE PODCZAS ROBOTY! KLUCZYK DO KIESZENI. POWODZENIA.

[ Dodano: 06-01-2007, 13:24 ]

Wydaje mi sie że żarówki mogą przygasać 1.dokładnie nie łączą , pokręć nią lub wyciągnij i włóż jeszcze raz(żeby poprawić pow.styku) u nmie tak było z jedną żarówką(być może z czasem styk troczę śniedzieje :galy: ) 2. powpinaj dokładnie kostki 3. możezs wymienic wszystkie żarówki tak dla spokojnej głowy. NIE MA CO WALIć ZE WŚCIEKŁOŚCIĄ W DASZEK LICZNIKA I KRZYCZEC NO ZAPALAJ SIę :) POZDRAWIAM.

Opublikowano

Odgrzeję kotleta... Panowie u mnie podświetlenie licznika jakoś słabo świeci, tzn kolor jest taki bardziej blady niż taka prawdziwa czerwień, dodam ze regulacja jasności nic nie daje, czy można tam wsadzić jakieś żarówki mocniejsze żeby mocniej podświetlało? jak tak to jakie i jakiej mocy, od razu zaznaczam SZUKAŁEM podobnych tematów i nic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...