Skocz do zawartości
IGNOROWANY

w czasie jazdy grzeje, na postoju wieje zimne


gayo_s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem że gdy jadę samochodem to ogrzewanie normalnie mi działa, gdy stanę na światłach to wieje zimne powietrze. Wystarczy że przygazuje lekko i grzeje, spadną obroty i znowu zimno. Temperatura 90 stopni, bez problemu łapie i trzyma temperaturę. Silnik ALT. Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod glowica moze konac ale to najgorsza perspektywa ,albo uklad ogrzewania lekko przypchany,pompa cieczy moze juz mowic pa pa i dlatego na obrotach lapie,sprawdz ja. w sposob taki:zdejmij wezyk przelewowy auto na wolnych niech sobie pyrka a ty trzymaj na wysokosci wejscia wezyka do zbiorniczka na wysokosci tej mowki na wezyk czy plyn leci , ma dosyc tak szybko przelewac a nie ciec

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ----------

i napisz co go bolalo jak naprawisz , tak dla potomnych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę musiał to sprawdzic, ale pompe wody z rozrządem wymieniana miałem 5 tys temu. Dodam że mam bardzo miękkie przewody wodne i jak odkrecam korek to nie ma żadnego ciśnienia. Jutro sprawdze korek oraz ten przepływ co kolega wyżej napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to gdzies masz nieszczelnosc skoro miekie.a jak masz nieszczelnosc to nie ma cisnienia .a jak tego nie ma to plyn chlodzacy gotuje sie jak woda i para i tlen ktory sie wyzwala w tej temp i tworzy sie korek powietrzny w najwyrzszym miejscu czyli nagrzewnicy.dodasz obrotow to obieg jest szybszy i zabiera te pary i masz wtedy plyn .a pompe sprawdz jak ci napisalem wezykiem .bo ze nowa to nie znaczy ze wad nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, wczesniej mialem t4 i pompa wody rozleciala sie po 4 tysiacach. Teraz te czesci to loteria:) jutro posprawdzam i napisze co i jak. A w razie czego jak sprawdzic gdzie jest nieszczelny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn z uv ale to za duzy bajer .szukaj wyciekow polaczenia korki i chlodnice obejrz i podloge w srodku cz nie mokra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec sprawdziłem tak jak mowiłes i ledwo co leci z tego weżyka. Czyli może to być pompa? na sam poczatek wymienie korek bo moze on nie trzyma cisnienia. Jeżeli to nic nie da to odstawiam do mechanika. Jak odpowietrzyć układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,chcę z lekka odgrzać kotleta,mianowicie.Posiadam B6 z motorem 2.0 ALT,z dnia na dzień padło ogrzewanie(pojawiało się po

mocnym nagrzaniu i obrotach pow 3000 obr),podejrzenie-nagrzewnica,wymieniłem na nową jest troszkę lepiej,ale

problem w tym że trzeba trochę w palnik dać by się ciepełko robiło bo przy spokojnej jeździe leci takie słabo nagrzane.Auto zagazowane,węże do parownika gorące,zasilanie nagrzewnicy gorące

a powrót letni(odpowietrzony książkowo).Zostały mi potencjalne dwa elementy do sprawdzenia tj. pompa wody(wymiana rozrz.30 tys temu) lub termostat choć temperaturę trzyma na blacie 90 i nie skacze,jak najprościej sprawdzić termostat i pompę wody by można było ją wykluczyć lub potwierdzić jej defekt oczywiście nie rozbierając rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jeśli z wężyka nie leci do zbiorniczka płyn,to oznaczać to może usterkę pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bo zpchanie to znikoma sytuacja .musi otworzyc sie termostat do testu .i musisz trzymac na wysokosci wejscia wezyka.wiec rozgrzej auto .czytaj daj mu w dupe .popaluj go na postoju troszke .zeby sie termostat otworzyl .ja tak sprawdzilem pompe i bylo padlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnim czasem próbowałem tak robić i zdjąłem wężyk podczas pracy silnika zaraz po dobrym rozgrzaniu,z wężyka nic nie leciało lub prawie nic,natomiast ze zbiorniczka przez ten króciec owszem bo płyn osiągnął już wysoką temperaturę(rozszerzalność cieplna),nie dało mi to specjalnie do myślenia,ale fakt jest taki że nie raz patrząc pod maskę widziałem wlewający się płyn do zbiorniczka przez ten wężyk a teraz tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie 200 tys na pompie,,,ma prawo paść,sprawdziłem i przy wymianie rozrządu nie była wymieniana ale konsultant z ASO zalecił sprawdzić termostat,założe nowy bo nie wiem kiedy ten był wymieniany to już będę mógł coś wykluczyć przy okazji...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtf nie zmieniłeś pompy przy rozrządzie ??? :kwasny: podwójna robota bo teraz znowu będziesz musiał mechanikom zapłacić za robotę :kwasny: ja np miałem pompę wymieniana przy rozrządzie a się dziś okazało ze mówi juz papa :decayed: kur... 30 tys i pompa siada to jest jakaś masakra niedługo to co tankowanie trzeba bedze wymieniać ta ebana chińszczyznę :naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez wymieniam z kazda wymiana rozrzadu .ze ona 200 tys wytrzymala to cud

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem auto z przebiegiem 196 tys(Belgia),książka serv etc,jednak dziś kolo z serwisu powiedział że zestaw był wymieniony po za pompą wody,teraz mam przelatane 206 tys,,,10 tys zrobiłem od maja zeszł roku.nie wiem czy kierował się poprzedni właściciel nie wymieniając pompy ale dla mnie to bezsens,zaoszczędził 40 EUR a teraz ja musze wybulić 400.Termostat wymienię dla spokoju ale rozrząd przed sezonem wymienić trzeba musowo...

mam jeszcze pytanko,czy demontując przód trzeba opróżniać klime czy są tam złącza a'la ciśnieniowe?Dzięki za info,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...