Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o anakizę logów


piogorski

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analize logów, bo chce sprawdzić czy wszystko jest w miarę OK

Miesiąc temu wymieniałem głowicę po przygodzie z rozrządem.

Głowica była zrobiona na tip top - planowanie, obrabianie gniazd, uszczelnienie i sprawdzanie szczelności, do tego wymienione uszczelki pompek.

W sumie teraz żałuję, bo jak miałem pompki wyjęte to mogłem je sprawdzić w zakładzie, ale inne zmartwienia były wtedy na głowie.

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy 000 nie mogłem zrobić bo mam nie aktywne w VCDS 11.11.3 nie wiem o co kaman:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie. Co prawda bipy w 023 się pokazują, ale nie masz się czym na razie przejmować. Gr 000 nie zrobisz w PD-kach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem i bipy sa dosyc mocno na - . kiedy wymienieniałes filtr paliwa ? mozesz zmierzyc cisnienie jakie daje pompa tandem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność miedzy turbo hymm, filtr to ma pewnie z 25 k. Ciśnienie to raczej musiał bym gdzieś podjechać niech zobaczą, bo nawet nie wiem jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian, możesz napisać po czym poznałeś że kolega ma nieszczelność między turbo a kolektorem? Oczywiście nie twierdzę że się mylisz bo się na tym nie znam, pytam z ciekawości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian, możesz napisać po czym poznałeś że kolega ma nieszczelność między turbo a kolektorem? Oczywiście nie twierdzę że się mylisz bo się na tym nie znam, pytam z ciekawości :)

po zmierzonej masie powietrza w stosunku do doładowania ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam filtr boscha, jaki polecacie kupić.

Istnieje możliwość sprawdzenia ciśnienia paliwa z pompy tandem w VCDSe, czy tylko poprzez wpięcie się przewody paliwa manometrem.

Co do nieszczelnośći, na pierwszy rzut oka, znaczy ucha nic nie słychać aby gdzieś uciekało ciśnienie. Nie wiem co zrobić z tym dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nieszczelnośći, na pierwszy rzut oka, znaczy ucha nic nie słychać aby gdzieś uciekało ciśnienie. Nie wiem co zrobić z tym dalej.

sprawdz szczelnosc dolotu [rury/intercooler]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...