Skocz do zawartości

afro89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O afro89

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia afro89

0

Reputacja

  1. Witam. Tak jak w temacie szukam kogoś w PL kto będzie wstanie naprawić moją prawą lampę Bi-xenon skrętny. Problem polega na tym że wywala błędy z prawej lampy od skrętu. Pozdrawiam.
  2. Napisz mi jutro PW w południe to się wieczorem zrobi logi
  3. Dobrze znane AUDI, i jest na czym zawiesić oko, jednym słowem ideał. Pozdrawiam.
  4. Ja wymieniłem wszystkie łańcuchy, napinacze już jakiś czasm temu, kilka tyś km się zrobiło i jest OK, osobiście to robiłem i wystarczy samą skrzynie biegów wyciągnąc.
  5. Jak dla mnie zegary to kwestia przyzwyczajenia, no i tak jak już ktoś wcześniej wspomniał kwestia czasu i wszystkie nowe samochody będą to miały. Co do silnika to już nie opłaca się kupować 3.0 w TDI
  6. To że masz duże korekty na 3 i 4 cylindrze nie znaczy że wtrysk jest do bani. Tak jak wyżej napisali, spradź kompresję silnika, i dokładnie zlokalizuj wyciek oleju.
  7. Takie jakie są w ASO. Ja wymieniałem wszystkie łańcuchy, napinacze dolne, do tego jakieś uszczelki na pokrywy, na wydech, śrubki itp i zapłaciłem ok 1500 zł + górne napinacze które wymieniłem wcześniej, lecz efekt był mizerny. Robota to mój pośięcony czas, czyli 0zł ponieważ robiłem to osobiście.
  8. Czołem koledzy. Dawno nic się nie działo. Autko było na programie. Poniżej kilka fotek. Pozdrawiam.
  9. Ja także wymieniałem rozrząd w mojej B7 bez wyciągania silnika, tylko skrzyni biegów, nie ma tam żadnych problemów. Więcej zdjęć w temacie o moim aucie. Pozdrawiam.
  10. W jaki sposób mogę sprawdzić czy silniczek w lampie jest sprawny????
  11. Witam. Od czasu do czasu wyskakuje mi błąd na FIS-ie od skrętnych świateł. Po podpięciu kompa wyszło coś takiego: Poniedziałek,13,Październik,2014,19:49:12:09771 Wersja VCDS: AKP 12.12.2 Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 4F0-910-357.lbl Oznaczenie elementu: 4F0 910 357 F HW: 4F0 907 357 F Komponent i/lub wersja: AFS 1 H01 0020 Kodowanie: 0000019 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 Dodatkowe informacje: 8E0941329A AFS-Modul links H04 0020 8E0941329A AFS-Modul rechtsH04 0020 VCID: 2953E24380DF0956EC9-807C 1 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 02626 - Silnik nastawczy dynamicznego światła kierowanego z prawej str. (V319) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101010 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu : 4 Wew.licznik błędów: 39 Wskaźnik czasu: 0 Jeżeli zna ktoś rozwiązanie tego problemu lub naprowadzi na jakąś drogę to będę wdzięczny. Z góry wielkie dzięki.
  12. soolek muszę sprawdzić Twoją metodę, może i także mnie się uda. Pozdrawiam.
  13. już edytowałem posta powyżej, tak jak wspomniałem specjalnie zwróciłem uwagę tunerowi że już ma ten termin zajęty, a on mi na to że gofer jest umówiony na 30 na 10. Proszę o wyjaśnienie sprawy, specjalnie 2 razy dzwoniłem aby się upewnić.
  14. OK jestem omówiony na 31 lipiec godz 10 oraz na 5 sierpnia godz 10 Kolega gofer86 chyba pomylił terminy, ponieważ wspominałem tunerowi jak się umawiałem z nim że ma już termin zajęty tego 31 lipca na 10.00, spytał się o nick i powiedziałem gofer86, a tuner powiedział że jest on omówiony na 30 lipca na 10. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...