tomasz102 2 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 BS: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 007) Dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 011) Jest sens poprawiać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Kat dynamiczny nie ruszony , nastawnik wywalony w opor .... Gdzie Ty zes to robil ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Dużo tracę na tym KM i Nm ? Co należałoby zmienić ? Jakie to może nieść za sobą negatywne skutki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 turbo marnie wstaje ale to nie jest wina czipa, prawdopodobnie coś kuleje w sterowaniu podciśnieniem, może być n75 wadliwy albo jest jakaś nieszczelność, ktoś może sztangę wydłużył za bardzo w czipie nie jest skorygowany kąt wtrysku jak należy, to skutkuje że powyżej 2000obr kilka koni i z 10-20Nm się marnuje, korekta tego nie wiadomo jakiej poprawy nie da ale z obecnych 7s 1700obr-4000obr na 3 biegu może zejdziesz do 6,5s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A jeżeli chodzi o napięcie na nastawniku to może tak zostać ? Nie uszkodzi niczego ? Można tu też zyskać trochę mocy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się