Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip a masa zasysanego powietrza


tomasz102

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat dynamiczny nie ruszony , nastawnik wywalony w opor .... Gdzie Ty zes to robil ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo tracę na tym KM i Nm ? Co należałoby zmienić ? Jakie to może nieść za sobą negatywne skutki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo marnie wstaje ale to nie jest wina czipa, prawdopodobnie coś kuleje w sterowaniu podciśnieniem, może być n75 wadliwy albo jest jakaś nieszczelność, ktoś może sztangę wydłużył za bardzo

w czipie nie jest skorygowany kąt wtrysku jak należy, to skutkuje że powyżej 2000obr kilka koni i z 10-20Nm się marnuje, korekta tego nie wiadomo jakiej poprawy nie da ale z obecnych 7s 1700obr-4000obr na 3 biegu może zejdziesz do 6,5s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli chodzi o napięcie na nastawniku to może tak zostać ? Nie uszkodzi niczego ? Można tu też zyskać trochę mocy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...