kenzi 0 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Zastanawiam się nad zakupem 225/40/18 po pierwsze nie wiem na jaką markę się zdecydować ,a drugie czy wybrać oponę zwykłą czy wzmacnianą XL, jest gdzieś wyraźnie naciapane jaką oponę przewiduje fabryka .Dzięki za pomoc i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthek11 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 wg. mnie więcej zalet niż wad mają opony XL napewno są troszkę cięższe i jest na nich teoretycznie mniejszy komfort jazdy (chociaż niewiem czy na profilu 40 nawet na zwykłej oponie można mówić o komforcie:decayed:) , dostajemy za to m.in jeszcze lepsze prowadzenie w zakrętach (dużo twardsze boki opony ) i większy margines bezpieczeństwa ( głównie chodzi o mniejszą podatność na uszkodzenia)- gdybym dokonywał wyboru to na twoim miejscu wziąłbym pod uwagę właśnie głównie większą wytrzymałość na uszkodzenia (szczególnie przy takim niskim profilu)... bezpieczeństwo -przede wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jeździłem na uniroyal XL, teraz goodyear bez XL, nie wyczulem żadnych różnic w twardości i prowadzeniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mAti_brd 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 samo oznaczenie XL nic tak naprawdę nie mówi zobacz na oponie z czego się składa (z ilu warstw osnowy) wielu producentów oznacz swój produkt jako XL a jest to zwykła opona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się