brylant Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Mam pytanie o egr w BDH czy jest sens zaślepiać go i jak to zrobić? Komputer łapie błędy? Pzdr.
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 a w jakim celu chcesz go zaślepiać? nie rób druciarstwa w miarę świerzym silniku... padł to wymień
brylant Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 nie wiem czy padł ale podobno lekko poddymia i nie wiem co jest grane, może to ze do pracy mam 5km i sadzy się nazbierało?[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 23:54 _________________________________________________do tego podobno dla turbiy lepiej jak jest zaślepiony
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 przede wszystkim zrób logi , nikt nie jest wróżbitą gdyby egr szkodził to żaden inżynier by tego nie skonstruował a fabryka by tego nie montowała...
brylant Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 na vag-u w jakim bloku to sprawdzić? ps.masz racje mądrzy ludzie nad tym myślą ale od wielu tunerów słyszałem że warto zaślepić egr
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 na vag-u w jakim bloku to sprawdzić? ps.masz racje mądrzy ludzie nad tym myślą ale od wielu tunerów słyszałem że warto zaślepić egr a Ci mądrzy tunerzy powiedzieli Ci że masz blokadę na pompie? najlepiej zrób kompletne logi
brylant Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 tego nie wiem narazie nie myślę o programie ,ale kolega miał ARL-a zrobionego na 200ps i przed programem zaślepiał[br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 00:13 _________________________________________________nie no chyba nasza motorownia nie ma blokad na pompie
AndyN Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 ps.masz racje mądrzy ludzie nad tym myślą ale od wielu tunerów słyszałem że warto zaślepić egr Zmień tunerów, to jacyś druciarze. Chyba, że chcesz krzywdę silnikowi zrobić. nie no chyba nasza motorownia nie ma blokad na pompie ZTCW WSZYSTKIE BDH mają blokadę pompy, wszystkie. Więc wyżej pewnych wartości PS/Nm nie podskoczysz ... -------- Jak sprawdzić czy EGR działa? Grupa 003 Basic Settings. Cyklicznie EGR włączając/wyłączając się zmieniać będzie wartość kolumny MAF (actual) ---------- Zanim zaczniesz zastanawiać się nad chipem zrób, co najmniej, pełne logi. Bo robienie chipa w sytuacji gdy nie znasz prawdziwej kondycji silnika jest zabieraniem się do sprawy "od d**** strony" W jakiej stanie są wtryski, pompa vp44, hydraulika zaworowa?
lukaszr Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Jak zrobić logi jest opisane tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Zanim zaczniesz zastanawiać się nad chipem zrób, co najmniej, pełne logi. Bo robienie chipa w sytuacji gdy nie znasz prawdziwej kondycji silnika jest zabieraniem się do sprawy "od d**** strony" Andrzejku, cieszę się, że udzielasz takich rad i chwała Tobie za to tylko szkoda, że tak samo nie myślałeś przed zrobieniem programu u siebie ...
AndyN Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Andrzejku, cieszę się, że udzielasz takich rad i chwała Tobie za to tylko szkoda, że tak samo nie myślałeś przed zrobieniem programu u siebie ... Mój parch jest w rewelacyjnym stanie I nie róbmy OT
brylant Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 wielkie dzięki za info jeżeli robił bym program to chyba w Unitronicu miałem problem kiedyś z a4 1.8T w serwisie nie wiedzieli o co chodzi , wkręcał się do 4 tyś i dalej nic w Unitronicu po 10 min powiedziano mi że katalizator pękł i zatkał wydech a w silniku się gotuje wszystko .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się