Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] EGR w silniku BDH


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a w jakim celu chcesz go zaślepiać?

nie rób druciarstwa w miarę świerzym silniku...

padł to wymień

Opublikowano

nie wiem czy padł ale podobno lekko poddymia i nie wiem co jest grane, może to ze do pracy mam 5km i sadzy się nazbierało?[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 23:54 _________________________________________________do tego podobno dla turbiy lepiej jak jest zaślepiony

Opublikowano

przede wszystkim zrób logi , nikt nie jest wróżbitą

gdyby egr szkodził to żaden inżynier by tego nie skonstruował a fabryka by tego nie montowała...

Opublikowano

na vag-u w jakim bloku to sprawdzić?

ps.masz racje mądrzy ludzie nad tym myślą ale od wielu tunerów słyszałem że warto zaślepić egr

Opublikowano

na vag-u w jakim bloku to sprawdzić?

ps.masz racje mądrzy ludzie nad tym myślą ale od wielu tunerów słyszałem że warto zaślepić egr

a Ci mądrzy tunerzy powiedzieli Ci że masz blokadę na pompie? :wink4:

najlepiej zrób kompletne logi

Opublikowano

tego nie wiem narazie nie myślę o programie ,ale kolega miał ARL-a zrobionego na 200ps i przed programem zaślepiał[br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 00:13 _________________________________________________nie no chyba nasza motorownia nie ma blokad na pompie :wallbash:

Opublikowano

ps.masz racje mądrzy ludzie nad tym myślą ale od wielu tunerów słyszałem że warto zaślepić egr

Zmień tunerów, to jacyś druciarze. Chyba, że chcesz krzywdę silnikowi zrobić.

nie no chyba nasza motorownia nie ma blokad na pompie :wallbash:

ZTCW WSZYSTKIE BDH mają blokadę pompy, wszystkie. Więc wyżej pewnych wartości PS/Nm nie podskoczysz ...

--------

Jak sprawdzić czy EGR działa? Grupa 003 Basic Settings. Cyklicznie EGR włączając/wyłączając się zmieniać będzie wartość kolumny MAF (actual)

egrys8.th.jpg

----------

Zanim zaczniesz zastanawiać się nad chipem zrób, co najmniej, pełne logi. Bo robienie chipa w sytuacji gdy nie znasz prawdziwej kondycji silnika jest zabieraniem się do sprawy "od d**** strony"

W jakiej stanie są wtryski, pompa vp44, hydraulika zaworowa?

Opublikowano

Jak zrobić logi jest opisane tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Zanim zaczniesz zastanawiać się nad chipem zrób, co najmniej, pełne logi. Bo robienie chipa w sytuacji gdy nie znasz prawdziwej kondycji silnika jest zabieraniem się do sprawy "od d**** strony"

Andrzejku, cieszę się, że udzielasz takich rad i chwała Tobie za to tylko szkoda, że tak samo nie myślałeś przed zrobieniem programu u siebie ... :tongue4::wink4:

Opublikowano

Andrzejku, cieszę się, że udzielasz takich rad i chwała Tobie za to tylko szkoda, że tak samo nie myślałeś przed zrobieniem programu u siebie ... :tongue4::wink4:

Mój parch jest w rewelacyjnym stanie :) I nie róbmy OT :D

Opublikowano

wielkie dzięki za info

jeżeli robił bym program to chyba w Unitronicu

miałem problem kiedyś z a4 1.8T w serwisie nie wiedzieli o co chodzi , wkręcał się do 4 tyś i dalej nic w Unitronicu po 10 min powiedziano mi że katalizator pękł i zatkał wydech a w silniku się gotuje wszystko .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...