dawid a4 1.8t 0 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam.Jest to mój pierwszy post na tym forum ponieważ od 3 dni jestem posiadaczem audi a4 1.8t.Mam problem ponieważ dymi na niebiesko podczas postoju i śmierdzi strasznie oleje.Podczas jazdy nie widać za bardzo dymu.Dzisiaj wymieniłem płyn chłodniczy.olej,filtry i poprawy nie ma.Dodam ze odkręciłem przewód od interkulera i wylało się ok 150ml oleju.Nie wiem co obstawiać turbinę czy uszczelniacze zaworowe.Nie chce się wpakować w koszta nie potrzebne i chciał bym wiedzieć co jest powodem dymienia.Jeśli znalazł by się ktoś chętny z Wrocławia lub okolic który chciałby zerknąć okiem był bym wdzięczny.(jak ktoś się znajdzie to proszę o pozostawienie numeru tel i na pewno zadzwonię w weekend ponieważ jutro wyjeżdżam do Francji i wrócę w Sobote). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek20DW 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 obstawiam że turbina puszcza olej, zdejmij rurę z zimnej strony turbo i zobacz czy jest mocno mokra od oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid a4 1.8t 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak odkręciłem rury na dole pod chłodnicą to z nich wyleciał olej(czy to o te chodzi-nie znam sie na turbo bo yo moje oierwsze auto z takim ustrojstwem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek20DW 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 tak właśnie czyli turbina puszcza olej ogólnie to do regeneracji w jakiejś firmie lub zakup nowego środka czyli korasa lub chra koszt regeneracji od 750zl lub caly nowy środek koszt tez okolo 700zl oczywiście jak masz jakieś pojecie to polecam nowy środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 również radzę wymieniać cały środek turbo, najbezpieczniej tak zrobić niż potem się denerwować jak znów będzie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid a4 1.8t 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 To w takim razie rozumie aby lepiej wymienić cały środek ,niż regenerować???możecie coś jaśniej napisać co dokładnie trzeba kupić i gdzie???Czy dam rade sam wtedy powymieniać te części czy trzeba szpeca żeby coś tam poustawiał itd.Nie mam wogule pojęcia na temat turbin bo nigdy nie miałem takich aut.Dodam że jak dzwoniłem do jakiejś firmy co regenerują turbiny to coś mi gostek gadał ze w tych turbinach pęka jakiś kolektor wydechowy turbiny-coś wiadomo wam na ten temat i które to coś jest(fotka mile widziana.czytałem też jakiś temat ze ktoś miał walnięta ta grucha-zawór i tez jemu przez to dymiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Odpowietrzenie silnika drożne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid a4 1.8t 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jeszcze tam nie dotarłem(a miałem już w planach sprawdzić odmę),ale na razie nie mam dostępu do garażu Turbo zregenerowane i auto pomyka jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się