damian111 1 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam panowie otóż borykam się z takim problemem jak szarpniecie po odjęciu gazu:kwasny: witać to po lewarku skrzyni biegów przy szarpnięcu zarusza lewarek:kwasny: wymienione obie poduszki pod silnikiem orginały prawa poduszka skrzyni i odbijak została tylko jedna poduszka lewa ale jak patrzyłem to wydaje się być ok więc co to może byś???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek94 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Przyłącze się do pytania, mam to samo u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 http://a4-klub.pl/1-9-191/ocena-przegubow-wewnetrznych-311192/ .......tak naprawde nie wiadomo do tej pory co jest przyczyną tego szarpania przy odejmowaniu i dodawaniu gazu:kwasny: ---------- Post dopisany 24-02-2014 at 17:26 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 17:48 ---------- Ktoś coś działał w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek94 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Mechanik to powie "ten typ tak ma" Wymieniać po kolei w ciemno wszystko to też nie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fecik 0 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Też tak mam i wydaje mi się że to jest wina zabieraków w skrzyni biegów(po tylu latach jest już duży luz miedzy nimi) a nie wina poduszek i przegubów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 ciekawe czy komuś kiedykolwiek udało się rozwiązać ten problem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fecik 0 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Problem nie taki duży, lecz troche pracochłonny i kosztowny.Bo trzeba by wymienic pół mechanizmu różnicowego! Lepiej poszukać skrzyni z jakiegoś rozbitka z małym przbiegiem.Tu jest ładnie pokazany cały problem.Audi A4 B5 1.8T AEB 97r. luz półosi (skrzynia?) - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 A jak puszczasz szybciej sprzegło przy ruszaniu to tez masz stukniecie jakby gdzies był luz w ukladzie napedowym?? ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:29 ---------- Wlasnie przeczytalem opis filmiku i jest te stukniecie tzn ze pewnie mechanizm ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- Wlasnie przeczytalem opis filmiku i jest te stukniecie tzn ze pewnie mechanizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 wie ktośjaki jest mniej więcej koszt regeneracji tego mechanizmu różnicowego? jak pare stówek to moze warto by było sobie to naprawic.. ---------- Post dopisany 12-03-2014 at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2014 at 11:59 ---------- jeżeli to poduszki to łatwo je sprawdzić, wrzucanie 1 bieg, otwieracie maske i trzymając za pas przedni ruszacie autem do przodu i tyłu i obserwujecie na której poduszce silnik klęka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się