Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duże spalanie oraz kilka błędów jak przyczyna???


batboy1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jak czegoś nie wiem...

Potrzebuję porady odnośnie mojego problemu z Audi a4 b6 1,9tdi 130 km AVF.

Sprawa wygląda następująco od jakiegoś czasu auto więcej pali tzn:

jak go kupiłem spalanie mieściło się w widełkach między 6,3L do 7,8L na 100km

i na pełnym baku w trybie mieszanym robiłem około 1000-1100km.

Teraz od jakiegoś czasu jeszcze przed mrozami to wygląda następująco spalanie 7,5L do 9,4L na 100km i na pełnym baku 800-850km, objawy jakie zauważyłem to głośniejsza praca turbiny takie jakby delikatne buczenie przy obrotach 1900-2200 podczas równo miernej jazdy. Dodam, że poza małym spadkiem mocy i tym delikatnym buczeniem audi chodzi dobrze.

dodatkowo błędy:

=01546- sensor for parking aid rear mid-left (G204)

=01300- control module for navigation with CD-Rom (J401)

=17664- engine coolant temp sensor (G62)

Co może być przyczyną większego spalania?, proszę o analizę logów:

Statyczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syncronizacja wałka rozrządu na granicy dopuszczalnej, poza tym o.k.

Jest zima ( choć dzisiaj zapachniało wiosną :decayed: ) tak że spalanie musi wzrosnąć :whistling:

Dużo zależy też od stylu jazdy, dzisiaj jechałem do Wa-wy, pełna łycha i spalanie z fisa 10,5 l/100km :decayed:

Wracałem spokojnie w przedziale 100-120 km/h i z fisa wyszło 7,2 l/100km , ale tak się nie da jeździć na dłuższą metę :grin: ,tylko dla sprawdzenia czy się coś nie popsuło :wink:

Dopiero teraz zobaczyłem wypunktowane przez Ciebie wcześniej błędy :facepalm:

17664 to błąd czujnika G62 i w momencie gdy łapie przerwe, sterownik silnika przyjmuje awaryjnie temperaturę ok. 40 st.C i wtedy silnik na pewno będzie zużywał więcej paliwa .

Wymień czujnik G2/G62 na nowy, oryginalny, nie zamiennik :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01546 to masz czujnik cofania. też miałem ostatnio padnięty i zamówiłem tu sprawdź może jeszcze ma dosyć tanio :

Ori Czujniki parkowania + instalacja A4 B6 Wysoka Strzyżowska ? Tablica.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...