Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI problemy z odpalaniem


radko123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

auto sąsiada ma od pewnego czasu problem.

Co jakiś czas pojawia się problem z odpalaniem.

Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, kręci silnikiem i nic za którymś razem zaczyna telepać silnikiem i odpala jak już odpali to potem od rusza od strzała. A czasami nawet po kilku dniach stania odpala za raz.

Filtr paliwa wymieniony, brak błędów na VAG-u.

Gdzie szukać przyczyny może wkleić jakieś bloki z vaga, tylko które?

pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik wody uwalony

---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ----------

aaaa i sprawdz jeszcze synchronizację wałka rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wag nie powinien pokazać problemu z czujnikiem? Jak można sprawdzić synchronizację wałka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze na pierwszy ogien podlaczyc VAG i sprawdzic, czy nie wyskoczy blad czujnika G40. W PD-kach problem z odpalaniem na zimnym i cieplym czesto zwiazany jest z nieprawidlowo dzialajacym czujnikiem polozenia walka rozrzadu (G40). ECU nie widzi wtedy walka i nie wie jak wysterowac pompki. Impulsuje wtedy pompowtrysk na pierwszym cylindrze co 240* obrotu wału na podstawie czujnika G28 (predkosci obrotowej wału). Jesli nastapi zaplon (silnik zwiekszy predkosc obrotowa) ECU wysterowuje pozostale pompki, zapamietuje kolejnosc i silnik pracuje juz normalnie. Jesli zaplon nie nastapi, ECU zwieksza czestotliwosc impulsowania co 120* i do skutku probuje wyszukac analogicznie 1-szy cylinder. Czujnik G40, wbrew wielu roznym opiniom, ktore juz slyszlem, jest potrzebny tylko do tego, zeby silnik prawidlowo odpali. Pozniej, mozna teoretycznie go odlaczyc, polozyc w szufladzie i silnik bedzie prawidlowo dzialal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto u mechanika i jest diagnoza wszystkie pompowtryski do wymiany :facepalm:

Mogły tak wszystkie paść? I te opisane objawy pasują do uszkodzonych pompowtrysków?

Co o tym Myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeeeeeee..... cos mi sie nie chce wierzyc.

na jakiej podstawie to stwierdził ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega sprawdzi pompke paliwa w baku.. zdjąc przewód zasilania na filtrze paliwa podstawić cos na paliwo i spr czy działa. Powinno leciec po przekręceniu zapłonu i w trakcie kręcenia. Jesli leci to sprubuj przytrzymac palcem czy jest ciśnienie ok...:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...