radko123 6 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam, auto sąsiada ma od pewnego czasu problem. Co jakiś czas pojawia się problem z odpalaniem. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, kręci silnikiem i nic za którymś razem zaczyna telepać silnikiem i odpala jak już odpali to potem od rusza od strzała. A czasami nawet po kilku dniach stania odpala za raz. Filtr paliwa wymieniony, brak błędów na VAG-u. Gdzie szukać przyczyny może wkleić jakieś bloki z vaga, tylko które? pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 czujnik wody uwalony ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- aaaa i sprawdz jeszcze synchronizację wałka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 czy wag nie powinien pokazać problemu z czujnikiem? Jak można sprawdzić synchronizację wałka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Radze na pierwszy ogien podlaczyc VAG i sprawdzic, czy nie wyskoczy blad czujnika G40. W PD-kach problem z odpalaniem na zimnym i cieplym czesto zwiazany jest z nieprawidlowo dzialajacym czujnikiem polozenia walka rozrzadu (G40). ECU nie widzi wtedy walka i nie wie jak wysterowac pompki. Impulsuje wtedy pompowtrysk na pierwszym cylindrze co 240* obrotu wału na podstawie czujnika G28 (predkosci obrotowej wału). Jesli nastapi zaplon (silnik zwiekszy predkosc obrotowa) ECU wysterowuje pozostale pompki, zapamietuje kolejnosc i silnik pracuje juz normalnie. Jesli zaplon nie nastapi, ECU zwieksza czestotliwosc impulsowania co 120* i do skutku probuje wyszukac analogicznie 1-szy cylinder. Czujnik G40, wbrew wielu roznym opiniom, ktore juz slyszlem, jest potrzebny tylko do tego, zeby silnik prawidlowo odpali. Pozniej, mozna teoretycznie go odlaczyc, polozyc w szufladzie i silnik bedzie prawidlowo dzialal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Auto u mechanika i jest diagnoza wszystkie pompowtryski do wymiany Mogły tak wszystkie paść? I te opisane objawy pasują do uszkodzonych pompowtrysków? Co o tym Myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 eeeeeeee..... cos mi sie nie chce wierzyc. na jakiej podstawie to stwierdził ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Cos tu bajką śmierdzi na odległość.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klon58de 0 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Kolega sprawdzi pompke paliwa w baku.. zdjąc przewód zasilania na filtrze paliwa podstawić cos na paliwo i spr czy działa. Powinno leciec po przekręceniu zapłonu i w trakcie kręcenia. Jesli leci to sprubuj przytrzymac palcem czy jest ciśnienie ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się