Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prosba do osób mających ETKĘ - koło pasowe alternatora


letallec

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o sprawdzenie i podanie numeru czesci. Czesc nazywa sie koło pasowe alternatora. Dane mojego auta w opisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie opcje

NUMER CZĘŚCI NAZWA CZĘŚCI

0 38 145 255 D F 8E-3-440 000

0 38 145 255 B F 8E-3-440 001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NUMER CZĘŚCI NAZWA CZĘŚCI

0 38 145 255 D F 8E-3-440 000

0 38 145 255 B F 8E-3-440 001

Skąd Ty wziąłeś te numery ? To co podałeś to koło pasowe pompy łopatkowej.

Podaj mi Tomek swój VIN to postaram się zlokalizować jakoś, które dokładnie koło pasowe jest do Ciebie.

I tak kup zamiennik, bo te koła w ASO kosztują około 300 zł, a w IC dużo taniej.

U mnie ostatnio zmienialiśmy z Poźkiem więc mogę służyć wiedzą :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak Łukasz pisze , kupuj w IC.Ta sama firma robi co dla Audi tylko cena dużo niższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NUMER CZĘŚCI NAZWA CZĘŚCI

0 38 145 255 D F 8E-3-440 000

0 38 145 255 B F 8E-3-440 001

Skąd Ty wziąłeś te numery ? To co podałeś to koło pasowe pompy łopatkowej.

Podaj mi Tomek swój VIN to postaram się zlokalizować jakoś, które dokładnie koło pasowe jest do Ciebie.

I tak kup zamiennik, bo te koła w ASO kosztują około 300 zł, a w IC dużo taniej.

U mnie ostatnio zmienialiśmy z Poźkiem więc mogę służyć wiedzą :good:

A ile płaciłes Lukaszu za to kółko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile płaciłes Lukaszu za to kółko?

Tomciu, u Ciebie jest inne niż u mnie, bo Ty masz pasek na alternatorze 5 żebrowy (tak jak Hugo) więc koło pasowe (sprzęgło jednokierunkowe) będzie firmy RUVILLE (w środku będzie pewnie INA - czyli to co daje AUDI w ASO) o numerze EVR55451 - cena w detalu w Inter Cars jest 145 zł - takie same jak Hugo kupował.

Do zmiany będziesz musiał wyjąć alternator (2 śruby) i używając specjalnego klucza do kół pasowych alternatorów (wieloklin - jakby co to mam). Zakładasz z powrotem luzując śruby samego alternator i skręcasz wszystko.

Koniecznie od razu zmień pasek wielorowkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez to kółko wyje w przedziale od 1500 do 2000 juz od 3 lat ale jakos sie przyzwyczaiłem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez to kółko wyje w przedziale od 1500 do 2000 juz od 3 lat ale jakos sie przyzwyczaiłem :kox:

Gorzej jak się zatrze i strzeli pasek - nie powinien narobić szkód, ale jak coś uszkodzi plastikową osłonę rozrządu to może być różnie.

Może też wkręcić się w wentylator i wtedy skutki mogą być bardzo różne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...