Sebo83 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam Was. Ostatnio zawiesiło mi się turbo po przekroczeniu 3tyś obr. Dowiedziałem się, że najprawdopodobniej to wina sadzy, która osadziła się na kierownicznach (czy gdzieś tam ) Mam w związku z tym pytanko do użytkowników z Krakowa. Czy Ktoś z Was może mi polecić jakiś warsztat, który nie oszukuje tylko robi to co należy? No i jaki może być ewentualny koszt czyszczenia turbinki? Z góry dzięki wszystkim za podpowiedź Aha, mieszkam w Nowej Hucie więc mile widziane warsztaty z okolic NH Pozdrawiam Seba
Darek_G Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Najpierw sprawdź co jest przyczyną notlaufa i dopiero szukaj warsztatu. Najlepiej zrób logi i na ich podstawie oceń co się dzieje. A jeśli chodzi o kierownice, to na początek warto spróbować je rozruszać i jak to nie pomoże, to dopiero rozbierać turbinę i czyścić P.S. Turbina to nie windows - nie zawiesza się
Sebo83 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2008 hehe pierwszy raz zawiesiła mi się w niedziele, drugi raz dziś, miedzy czasie starałem się od czasu do czasu przebutować ją do 4 tyś obrotów. Mam autko od 3 miesięcy, wcześniej było użytkowane przez starszego faceta ( od salonu) może to jest powodem zapieczonych kierownic? Jeszcze troche postaram się ją przewiertzyć. ale mimo wszystko czekam na info z jakimiś dobrymi warsztatami w krakowie
Darek_G Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 hehe, legendarny dziadek jeżdżący do kościoła poprzedni właściciele wszystkich aut sprowadzanych z zachodu, to ci sami dziadkowie :laghing2: Ja Ci jednak radzę zrobić logi, bo zapieczone kierownice, to tylko jedna z wielu możliwych przyczyn...
Sebo83 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2008 tak też zrobie a co do dziadka to pewna sprawa autko kupione od osoby, która jeździła nim w niemczech podjade na diagnostke komputerową i sprawdze co go boli tlyko pytanie, czy wyjdą błedy kiedy akurat turbina bedzie prawidłowo pracować ?
Darek_G Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Logi to nie tylko odczyt błędów. Przeczytaj to i będziesz wiedział co robić: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Jeśli zrobisz wszystko zgodnie z opisem, to napewno dowiesz się co dolega silnikowi. Jeśli nie posiadasz vaga, to popytaj klubowiczów z Twojej okolicy (najlepiej w dziale zlociki i spociki, ew. w diagnostyka vag). Zakup własnego, to też niewielki wydatek - około 100 plnów. Szybko się zwóci bo przestaniesz wydawać na diagnostów, którzy i tak nie zawsze wiedzą co mówią.
jarko Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 tak też zrobie podjade na diagnostke komputerową i sprawdze co go boli No kolego to pojechałeś - pogadamy Sobie teraz po Nowohucku A na spocik do galerii to ciężko podjechać :?: Zapytać, pogadać, sprawdzić VAGiem :?: Lepiej do diagnosty i kasę bulić... Kghm No nic, zmuszać nie będę... Jakby co to nie gryziemy Co niedzielę w GK o godz. 18.00-parking dach jesteśmy. Pomóc, zawsze pomożemy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się