Darek_G
Pasjonat-
Postów
196 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Darek_G
Osiągnięcia Darek_G
0
Reputacja
-
A to czytałeś?? http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183&highlight=abc+diagnozowania http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html Nawet "szukajcie" nie trzeba używać - wystarczy przeczytać FAQ: http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
-
wystarczy mi seria, ważne żeby działała a po ile ten gość ma turbinki do AFNa??
-
no i.... ??? Czytałem ten wątek przed założeniem swojego, jest tam mowa o sprężarkach do 1.8T, a nie do AFN. Sprzedawca z aukcji też nie jest ten sam, więc nie rozumiem o co cho... Prosiłem przecież o konstruktywne wypowiedzi
-
Witam wszystkich, Przymierzam się do zakupu turbiny i znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/item773182934_turbina_a4_golf_passat_vento_toledo1_9tdi_afn_nowa.html Czy ktoś, kto się orientuje mógłby się wypowiedzieć na temat ceny, prawdopodobieństwa, że jest to oryginał etc. A może ktoś wie gdzie można kupić nową turbinę w dobrej cenie?? Za wszelkie konstruktywne wypowiedzi z góry dziękuję
-
Jak to działa?? Trzeba najpierw przykleić to cudo do karoserii?? A z lakierem nie odejdzie wtedy??
-
No nie wiem czy to dobry pomysł. Jeśli kontrolka się zapala, to z jakiegoś powodu i lepiej nie czekać na dalszy rozwój wypadków :gwizdanie: Tak jak pisze kondrads - przyczyna może być trywialna, ale może też okazać się, że to coś poważnego. Lepiej zrób porządną diagnostykę, będziesz miał odpowiedź i czyste sumienie
-
to chyba nie ten dział - spróbuj w "nadwozie", a potem tutaj napisz jak to naprawiłeś
-
Mam pytanko - po "zdemontowaniu" wkładki za pomocą wiertarki itd. da się hak normalnie użytkować (zakładać, zdejmować, podczepiać przyczepkę) tracąc jedynie możliwość zabezpieczenia go przed kradzieżą, czy racze jest do wyrzucenia??
-
Dzięki za wszystkie informacje, pozdrawiam
-
Odpowiedź będzie tendencyjna, ale stan silnika przez forum najlepiej da się ocenić czyniąc poniższe
-
Dzięki odzim Może jeszcze jakieś uwagi, sugestie??
-
Właściciel golfika właśnie w ten weekend miał wymieniać rozrząd, więc pewnie poprzednio jakieś 90k temu :gwizdanie:
-
Pompowtryski w 1Z ...
-
Witam, Wrzucam logi zrobione w golfie kolegi - IV z 2003, silnik 1.9TDI (nie znam oznaczenia). Napiszcie co o tym sądzicie... Z góry wielkie dzięki P.S. Nie robiliśmy grup statycznych 004 BS i 011 BS, bo miałem wydrukowaną starą instrukcję, a z niej nie wynikało jednoznacznie, której nie wolno robić w silnikach z pompowtryskiwaczami. Dynamiczne: Statyczne - grupy normalnie Statyczne - BS
-
Tak jak wcześniej koledzy pisali - sprawdź, czy rolka napinająca się nie przekrzywiła. Jeśli tak, to masz odpowiedź. Jak będziesz ją ewentualnie wymieniał, poszukaj od razu przyczyny jej zużycia, bo sama z siebie raczej się nie psuje, najczęściej winne jest właśnie sprzęgiełko w alternatorze, które stawia zbyt duży opór. Co do trzęsącego silnika, to podstawowa zasada - nie piłuj go wysokimi obrotami na biegu jałowym - jest wtedy nieobciążony i nie są to jego naturalne warunki pracy - wykonaj logi dynamiczne zgodnie z instrukcją i wrzuć na forum, a znający się na rzeczy klubowicze zrobią resztę