Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Wymiana popychaczy szkalnek zaworowych - problem z demontażem


guta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Postanowiłem wymienić popychacze w 2.0 20v,przebieg niby 150tys.km. ale grają coraz głośniej.

Rozmontowałem wszystko jak trzeba,do momentu w którym chciałem zdemontować wałki,z tyłu silnika na wałku ssącym jest przykręcone "coś" z wtyczką i za cholerę nie mogę tego zdemontować,trzyma się na 3 śrubach,które odkręciłem i dalej nie chce zejść.

Może ktoś wie jak to zdemontować,lub ma namiar na coś w stylu "sam naprawiam" z opisanym silnikiem ALT 2.0 20v był bym bardzo zobowiązany za informacje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mysle ze masz problem z napinaczem łancuszka. Wątek: [b5 ADR] Wymiana łańcuszka rozrządu i napinacza. Ten watek jest w warsztat -zrob to sam .moze to ci pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

jak poradziłeś sobie z problemem?

czy to łańcuszek, napinacz i nastawnik wałka?

mam podobny problem - po uruchomieniu silnika po kilku sekundach zaczyna cos bić o obudowę z tyłu silnika. myślę ze tp łańcuszek wali o obudowę. nie wiem czy wymieniac cały komplet tzn łańcuch, napinacz i nastwanik(1600!sam nastawnik) czy wystarczy napinacz i łańcuch.

podziel się informacjami

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...