sianoz
Pasjonat-
Postów
68 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sianoz
Osiągnięcia sianoz
0
Reputacja
-
witam, jak napraawa? uporałęś się z problemem?
-
piękne dzięki[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 14:09_________________________________________________jak się sprawuje alt? mi brak już sił,)
-
i jak kolego rozwiązałeś problem? ja mam podobny błąd i nie wiem czy mogę tak jezdzić pozdrawiam
-
jak kolegą z instrukcją? namierzyłeś. jestem zainteresowany. pozdrawiam
-
przepraszam że się wtrąciłem
-
wymiana napinacza i łańcucha nic nie da. za klekot odpowiada nastawnik. alt to starszy motor ale o podobnej konstrukcji. winna wszystkiemu jest pompa oleju która podaje za niskie cisnienie i powoduję uszkadzanie całej góry.
-
Blad 16804 P0420 jaka przyczyna witam, wystrzelił mi podobny problem. czy udało Ci się rozwiązać. prozę o wskazowki
-
i jak rozwiązałeś problem - mam podobną sprawę i ciekaw jestem jak poradziłeś sobie pozdrawiam
-
do Darek 32 - poproszę to samo na priwa pzdr
-
kolego M_iles podobno duzo alt jezdzi w uk. jak wyglada możliwosc kupienia pompy oleju u ciebie? jakie sa ceny itd pzdr
-
witam niestety wszystkie problemy z tym motorem to pokłosie wadliwej pompy i zbyt niskiego cisnienia oleju. tak mi si e wydaje. padają wariatory, panewki itd. ale jak zadbac o pompe dopoki dziala - nie wiem. moze ktos ma rozwiazania
-
napisz coś więcej na temat czyszczenia pompy-czy cos to daje
-
był ktoś w aso na diagnozie?
-
moze rozwiązanie to diagnoza w aso. 300 zł i może coś powiedzą[br]Dopisany: 20 Październik 2010, 10:58_________________________________________________no to radzę uciekaj z tego serwisu - bo nauka mechanika moze cię w przyszłości kosztować
-
wariator to inaczej nastawnik łańcuszka wałków rozrządu