Skocz do zawartości

fido920

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fido920

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Ursynów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fido920

0

Reputacja

  1. Dzięki, to już wiem pytanie czy mogę z tym dojechać 140 km, naprawę wykonam ale wiesz...Wigilia..., ale teraz jestem uziemiony...
  2. a może zakleić taśmą otwory...
  3. A za małym palcem jest wężyk który wchodzi później do sztywnego węża i idzie do nadkola......
  4. Urwałem w miejscu gdzie trzymam ręką, widać tam małą śrubkę (która chyba nie powinna mieć kontaktu z paliwem) i nie czuć paliwa więc wydaje mi się, że nie powinno być tam paliwa ani oparów...
  5. Cześć. Przed wigilijna podróżą postanowiłem wymienić żarówką w prawym reflektorze i przy okazji podczas demontażu obudowy filtra powietrza urwałem króciec do zaworu oznaczonego 06b133459d. Pytanie czym grozi jazda z taką usterką? Samochód pali, falują lekko wolne obroty. Będę jechał z dwójką dzieci, czy grozi jakiś wyciek paliwa? Niedaleko jest katalizator...?
  6. Cześć. Jak w temacie, w serwisie proponują Bosch za 280, ale są zamienniki za 60-70 zł-pytanie czy iść w markę czy można po taniości? nr części to 023 210 10 24
  7. 650 zaśpiewał, powiedział, że za wyjęcie alternatora 120 dla siebie bierze...;)
  8. Pomyliłem dział, myślałem, że jestem w "elektryce" a teraz nie mogę przenieść...
  9. Koledzy, mechanik podliczył mnie za regenerację (stojan, sprzęgiełko alternatora) plus jego robota-czyli wyjęcie w sumie na 650zł. Nie za dużo to...? Nie miałem ładowania, paliła się kontrolka, a podobno przyczyną było uszkodzone sprzęgiełko, które uszkodziło stojan...Auto to 2.0 alt w manualu B6.
  10. no dobra, chyba się udało. Połączone, wyczyszczone i auto działa. Wydaje mi się że lepiej trzyma wolne obroty-nie ma lekkiego poszarpywania na jałowym...Jeśli chodzi o osiągi nie mierzyłem :)Nie dostrzegam różnicy. Przepływka była mega zasyfiona, zużyłem cały preparat od LM. Brud wyglądał jak sadza. Czyściłem też kratkę/sitko w rurze dolotowej z której wykręciłem przepływkę, też była bardzo brudna. Zastanawiam się czy można ją mechaniczne wyczyścić ponieważ kratka jest plastikowa, a dalej jest metalowe/druciane sitko, aczkolwiek po wyjęciu samej przepływki nie jest niczym połączone w sensie elektrycznym. Spróbuję wrzucić fotki. Samą przepływkę wyczyściłem preparatem, ale plastikowe elementy od strony filtra powietrza były tak zasyfione niby sadzą, że nie chciały spłynąć i przeczyściłem je pałeczkami do uszu. Do metalowych elementów metalowych nie dotykałem. Zobaczymy jak będzie ze spalaniem. Dzięki za podpowiedzi, kamil-vag kombinerki bez problemu...:) Wiem, że pytania były banalne, ale nauczony doświadczeniem wolę dopytać niż później płakać...Udało mi się już parę rzeczy nie złożyć ponownie, a ciągle Adam Słodowy to mój idol i nijak nie dam się przekonać: "nie rusz bo zepsujesz"...Pozdrawiam. Zawartość dodana 2 minutes later Te elementy są już po czyszczeniu...
  11. To jeszcze co z wtyczką, podejdę śrubokrętem po wyjęciu z obudową przepływki jak rozumiem, ale trzeba tam tylko wcisnąć wkrętak? A wogóle sprawdza się czyszczenie, bo z tego co w necie zdania są podzielone...Osobiście uważam, że dużo nie ryzykuję...Tylko preparat...
  12. Koledzy zakupiłem specyfik od LM do czyszczenia przepływki, biorę się za demontaż a tu zonk!!! Przepływka siedzi w rurze przykręcona niby torksem...Piszę niby bo ten torks w sensie śruba ma bolec-wypustkę na środku...Pewnie serwis sobie wymyślił klucz który tylko on ma i lipa...Jaki jest patent na te śruby...Czy mam ją wymontować razem z rurą dolotową i jak wypiąć wtyczkę...Tam coś trzeba wcisnąć płaskim wkrętakiem, ale jest odwrócone "do podłoża" i nie mam dostępu żeby wkrętakiem podejść...Można jakieś porady odnośnie tego konkretnego przypadku-wiem, że dużo tego ale nie ALT, ja nie mechanik...
  13. Moja skrzynia to FTX... A nabyłem ten: http://www.ravenol.pl/oleje-przekladniowe-standard/1937-RAVENOL-VSG-SAE-75W-90-1L.html w cenie 44 za 1litr...
  14. Chodzi mi teraz o tą dolewkę z ASO...śladowe 0,25, a oleje się miesza przecież...No i mam słynną benzynę 130 km ALT, a wątek jest o TDI...Na stronce Ravenola jest wyszukiwarka olejowa i tam proponuje jeszcze coś takiego: http://www.ravenol.pl/oleje-przekladniowe-standard/2023-RAVENOL-Getriebeoel-TGO-API-GL-5-SAE-75W-90-1L.html ...??? Który lepszy...Ten TGO chyba gęściejszy zwłaszcza w 20 st, ale jak to się ma do użytkowania w naszym klimacie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...