Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów


marajan

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, na początku napisze, że logi robiłem pierwszy raz więc prosze o wyrozumiałość.

Pacjent a4 B6 1.8TQ AMB, Mam wrażenie, że nie ma takiej mocy jak powinien...

Logi:

Basic settings

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Statyczne

Log (0 - 001)

Log (1 - 007)

Log (2 - 018)

Log (3 - 002)

Log (4 - 003)

Log (5 - 004)

Log (6 - 010)

Log (7 - 023)

Dynamiczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh kolego wszystko dobrze logi wyszly tylko nie te kanaly, zrobiles dla diesli, dla 1.8t robimy inne kanaly, zrob tylko dynamicznie moga byc dwa kanaly na raz 002+033, 020+118, 003+115, do odcinki i najlepiej wczesniej skasuj bledy nawet jak nic nie ma.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany at 20:00 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ----------

Generalnie nie jest źle turbo ładnie pracuje, przepływka też ok, tylko czas wtrysków i korekta sondy coś nie pasuje nie wiem czy masz lpg?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam, w sumie niedawno zalozone. Jakos 9-10tys. Instalacja BRC sequent 24. Czasami mam problem z odpaleniem, silnik sie odpali lecz pracuje jak bokser. Tak jakby za wczesnie dochodzilo do zaplonu lub nie pracowal by na ktorys cylinder. Dodam, ze nie powoduje to generowania sie bledu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i log tez byl na lpg? Do prawodlowej oceny stanu silnika logi robimy na pb najlepiej po kasowaniu bledow, lpg troche za bogato zestrojone, problem z odpalaniem moze powodowac zle zestrojona instalacja ktora rozjezdza korekcje ecu, albo reduktor lub wtryski puszczaja gaz do kolektora.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione na pb. A problemy z odpalaniem miałem juz duuzo wcześniej przed założeniem lpg. O co chodzi z tymi korektami? Może jakieś ustawienia fabryczne trzeba przywrócić?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kasowales bledy przed logami? Wtedy kasuja se adaptacje sterownika benzynowego.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie pamiętam.. Na pewno było czysto ale czy kasowałem to nie pamiętam.. Zrobię logi jeszcze raz najwyżej ale to dopiero w weekend =) czy te korekty mogą mieć wpływ na moc auta? Jak się czyta te logi? O co tam chodzi? Są jakieś tabele wartości przy odpowiednich obrotach czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No logi zrób jeszcze raz skasuj najpierw i potem zrób na benzynie 002+033 i potem to samo na lpg bedzie wiadomo jak instalacja sie zachowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, sory, że tak długo ale mam ciężką prace..

Wrzucam logi zrobione po wyczyszczeniu błędów :)

PB:

Log (0 - 002,033)

LPG:

Log (0 - 002,033)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marajan nie jest źle, na pb i lpg wyszło dobrze, nie ma się za bardzo do czego przyczepić, może delikatnie za mało na przepływce jak na 170 km ale to nie powód żeby ją od razu wymieniać, jak chcesz to jedz na hamownie dla potwierdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...