Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomoc w odkodowaniu błędów VAG


ar2rek

Rekomendowane odpowiedzi

mam kolejny problem z audiczka.dzis stracila moc( turbo nie wlacza sie)i zapaliła się kontrilka pomaranczowa z symbolem motoru,chyba tryb awaryjny się wlaczyl.po podpieciu do vag wyszlo:

cod error 18000 opis jest po wlosku ale cos o sygnal trasduttore....i trasduttore pressione(cisnienie)di sovralimentazione(doładowania)....

cod error 17994 valvole x sospensione motore cortocircuito su positivo(zawór do podtrzymania motoru,zwarcie na pozytywnie)moze to poduszka pod motorem prawa?.... mozecie pomoc?napewno tak... z gory dziekuje.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to co ciś pomoże, ale wg znalazłem takie info:

17994/P1586/005510 - Zawory elektromagnetyczne poduszki silnika (N144/N145): Short to Plus

Możliwe przyczyny:

Okablowanie / złącza z / do zamontowania silnika zawory elektromagnetyczne (N144/N145) - uszkodzony

Zawory elektromagnetyczne poduszki silnika (N144/N145) - uszkodzony

Możliwe rozwiązania:

Sprawdź / okablowanie Naprawa / Złącza z / do montowania silnika zawory elektromagnetyczne (N144/N145)

Sprawdzić / naprawić zawory elektromagnetyczne poduszki silnika (N144/N145)

18000/P1592/005522 - Czujnik wysokości Czujnik ciśnienia / doładowania: Nieoczekiwane korelacje

Ewentualne objawy:

Światło wskaźnika usterki (MIL) aktywnych

Limp Tryb aktywny

Możliwe przyczyny:

Miejsca naziemne skorodowane

Przewodów z / Boost Pressure Sensor (G31) wadliwe

Czujnik ciśnienia doładowania (G31) wadliwe

Możliwe rozwiązania

Sprawdzić / wyczyścić Miejsca naziemne

Sprawdź / Wymień okablowanie / Boost Pressure Sensor (G31)

Sprawdzić / wymienić czujnik ciśnienia doładowania (G31)

Uwagi specjalne

Kiedy w 2.0l TDI-PPD, sprawdź dopasowanie TSB / TPI (np. VW TPI 2012601).

Sprawdzić / wyczyścić Miejsca naziemne

Sprawdzić / wymienić czujnik wiązki przewodów dla ciśnienia doładowania (G31) i czujnik temperatury Intakt powietrza (G42)

Sprawdź / Aktualizacja oprogramowania modułu sterowania silnika / Firmware

Jeśli masz możliwość to zrób komplet logów, może wtedy będzie coś więcej wiadomo:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje pakotomasz!!!odpowiedz wiecej niz satysfakcjonująca..tego oczekiwalem,a nie jakies tam turbo do wymiany itd.co do poduszki to bylem pewien a czujnik wymienimy i zobaczymy co dalej...moze wiesz jeszcze gdzie sie znajduje ten czujnik?dziekuje i uwazam temat za zamkniety....milej niedzieli....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniższym linku powinieneś znaleźć lokalizację tego czujnika w swoim silniku:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-r4-v6-tdi-lokalizacja-czujnikow-elementow-wykonawczych-32757/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz dziekuje pakotomasz!czujnik zakupiony i wymieniony czyli błąd nr 18000 rozwiazany.auto ciągnie jak nowe.mała rzecz a cieszy.wymiana dziecinnie prosta.wypiac wtyczke,dwa wkręty,podniesc i juz.dla innych uzytkownikow!!nie zawsze posty typu "turbo do wymiany"sa prawdą!!!teraz bierzemy sie za poduszke motoru...pakotomasz wielkie profesjonalne DZIEKUJE.Gdyby to byl fc bylby LAJK :)ale mysle ze DZIEKUJE dla Ciebie jak i dla mnie znaczy o wiele więcej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...