Skocz do zawartości

ar2rek

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ar2rek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ar2rek

0

Reputacja

  1. Jak w temacie,panowie chcialbym sie dowiedziec co ile zmienia sie rozrzad w audi a4 b8 allroad(2.0)tdi.. mam 89000km najechane i serwis wkrotce...dojdzie tez rozrzad?
  2. ar2rek

    Dobrzy chiptunerzy

    ....wg kolegow to B8 z przebiegiem 180000 jest warto wirusa zapodac??? Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  3. A okolo 200K i rooosnie!![emoji3][emoji3] Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  4. Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk Nie to ze zle...poprostu sie amorki skonczyly i tak sobie pomyslalem...chcialem sie dowiedziec co koledzy sadza... Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  5. ar2rek

    Spadek mocy i szarpanie

    Nie mam takiej opcji?[emoji27] Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk Na kompie pokazywal (blad na 1 wtrysku??),tak powiedzial mechanik..zaproponowal wymiane okablowania(?)i pomoglo..obeszlo sie bez wymiany pompowtrysku... Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  6. Dzieki wielkie.w innym poscie jeden z klubiwiczow rowniez proponowal B6,a na koniec to chyba zakupie nowe ORI i spokoj...cos mi sie obilo o uszy ze chodza po 450 zl za sztuke.....moze ktos ma do sprzedazy?...tylko nowe! Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  7. Czy taki zestaw bedzie pasowal do:a4 avant (b6)1.9 TDI 130KM 2004,zawieszenie 1BE... ....i przedewszystkim czy warto?....cena 470€.... Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  8. Myslalem tylko o ORI ,a moze ktos ma na sprzedaz?jaki nr maja ? Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  9. ar2rek

    Spadek mocy i szarpanie

    Cze.mam nadzieje ze ktos mi moze pomoc.otoz od kilku dni zauwazylem ze jak tylko silnik sie nagrzeje to przy 1800-2000 obrotow dostaje"czkawki"tj turbo nie wlaczalo...problem wystepuje tylko po zagrzaniu sie silnika(na zimno normal)na2,3,4biegu...poszarpie troche a pozniej jakby wszystko wracalo do normy...jakies 7000km wstecz mialem czyszczone wszystkie przewody bo bylo podobnie tyle ze wchodzil w tryb awaryjny(notlauf)...pojutrze zajade do mechanika ale w miedzyczasie chcialem poczytac troche waszych opini(moze ktos z kolegow tak mial) Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  10. Co koledzy proponuja do mojej B6?amortyzatory ORI? Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  11. Podepne sie jesli nie macie nic przeciwko?!:)chce rowniez wymienic amorki i moze kilka podpowiedzi co wybrac?dolaczam fote wlepki z wszystkimi danymi.jaka jest cena kompletu takich amorkiw i koszt wysylki? Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
  12. ar2rek

    Dziwyny wyciek płynu

    przewód puścił przy pompie.dojechałem górską kręta drogą do mechanika! wymienił przewód i śmiga jak nowe! :)
  13. u mnie dziś wycieklo w miejscu oznaczonym nr 10,tzn po stronie tej opaski!czyzby to tylko przewód?i czy mogę to sam rozkręcić,czy jest to po jakimś ciśnieniem?czy jezeli to przewód to wystarczy go skrócić(obciąć)? ---------- Post dopisany 12-06-2014 at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2014 at 22:32 ---------- przewód puścił...już zrobione!
  14. ar2rek

    Dziwyny wyciek płynu

    podepne się pod temat.otóż dzisiaj cos zaczęło zgrzytac podczas kręcenia kierownicą.zaczela chodzić coraz ciężej.po zatrzymaniu auta stwierdziłem wyciek plynu.wydaje się jakby do wycieku dochodzilo z dosyć grubego przewodu który wychodzi ? ze zbiorniczka!wspomagania już brak kompletnie.dam radę do mechanika się dotoczyc czy nie zalecane?
  15. no właśnie!thx majkel!easy work!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...