Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z temperaturą, błąd czujników G2 i G17, nie grzeje się


slo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam następujące błędy na vagu:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-00 - No Communications

01304 - Radio

49-00 - No Communications

auto po naprawie - delikatny strzał w przód, chłodnica wody była do wymiany, płyn wyciekł.

Od kilku dni zauważyłem, że wskazówka temperatury stoi na 50 stopniach i ani drgnie. Podczas postoju wentylator stoi w miejscu. Zauważyłem też wyższe spalanie.

Co mam do wymiany ? czujniki g2 i g17 ? Termostat ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wiązki nie są uszkodzone, wszystkie wtyczki po składaniu przodu zostały podłączone, to czujniki ucierpiały.

G2

jeden pin to masa, drugi pin -> pin4 nieb kostka licznika

G17

jeden pin to masa, drugi pin -> pin21 nieb kostka licznika

Termostatu póki co bym nie ruszał, wentylatory sprawdź przez output test.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znowu wskaźnik w liczniku wariował i skakał z 50 na 90. Czyli czujnik ?

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

temperaturę powietrza zewnętrznego pokazuje dobrze

Ten czujnik G2 gdzie można dostać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś miał uszkodzony mechanicznie termostat, to w trakcie jazdy temperatura byłaby niższa, a na postoju podnosiłaby się. Gdyby była w nim uszkodzona elektryka, to miałbyś błąd od termostatu.

To powiedz kiedy są te wahania wskazań. G2 ma numer 06A919501A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację.

Co do tych wachań to nie ma reguły, dzisiaj np ruszyło się przy dość ostrym przyśpieszeniu od 60 do powiedzmy 140-160, potem opadło do 50.

Później na trasie raz 90 raz 50 - loteria niezależna od przyśpieszania czy stania w korku. Ale dzisiaj częściej było 90 a przez ostatnie dni leżało na 50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki temperatury są dwa, jeden na małym obiegu (króciec za silnikiem) i drugi na dużym obiegu (dolny wąż przy szybkozłączce do chłodnicy)

A odpowietrzony jest poprawnie? Gorące powietrze leci z kratek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klimatronik dziala poprawnie. Gorace powietrze leci jak zrobie na HI

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...