Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to moze byc sonda?


terminator1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otoz mam problem, komputer wywala mi błedy p1137 p1128, kolega z forum przetłumaczył, ze za bogata miesznka na jałowym i za uboga na obciazonym, poradzno mi bym zrobil logi dynamiczne (przyjdzie kabel w tygodniu wiec tak uczynie;p), obroty nie faluja, spalanie raczej tez jest w normie jesli mam wierzyc fis, jedyny problem to wydaje mi sie, ze obroty przy zmianie biegów wolno opadaja. Jako ze jest niedziela grzebanie z ziomem zaczne w tygodniu, a was chciałem zapytac, czy mieliscie podobny problem. Jestem ogolem zielony ale z tego co wyczytałem jesli by to był problem , przepływomierza, przepsutnicy lub kabli podcisnieniowych to by raczej był problem z obrotami a tak nie jest. moze te logi dynamiczne dadza jakis sensowny obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty wolno spadaja bo to juz taka przypadłosć 2,0 a nwet ostatnio 1,8t jezdziłem i to samo.u mnie niedawno padła pierwsza sonda ale to odrazu vag pokazł bład sondy.musisz porobic logi i bedziesz juz cos wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie to samo. Wymieniłem sonde, kierownice powietrza, świece, wszystkie filtry, czujnik temperatury silnika, czujnik obrotów silnika, czujnik położenia wału i dalej to samo błąd p1137 i świecąca kontrolka check engine. Samochód jeździ bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam podepnę się temat jechałem dziś do pracy zapaliła mi się kontrolka silnika po powrocie do domu podpoiłem auto pod vag4.9 wywaliło mi 2 błędy 17536 mieszanka za uboga strona 1 zbyt mała oporność i 17545 mieszanka za uboga wolne obroty nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia .Może ktoś miał z tym już problem czytałem po forach niby sonda ale wolę się upewnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wykasowaniu błedów , 20 kilo przejechane wywaliło mi p0171, dałem fure ziomkowi, jak ju mowiłem z obrotami zero problemów ale prewencyjnie, kable podcisnienia, przepływomierz(raczej nie łapie lewizny) no i przepustnica .. czysciutencka ale szkopuł byc musiał bo przetarty przewod podcisnenia co wpiety w nia jest.. o dziwo po naprawie, nie wiem czy to ma jakis zwiazek(dopiero rozgryzam to auto;p) , ale biegi zaczeły mi wchodzic idealnie, minimalnie lepiej schodza obroty ale szału nima, przejechane 30 pare poki co na cyferblacie "zło" sie nie ukazuje, kabelek dostałem wczoraj, wiec jutro cos wykombinuje jak znajde na forum jakie kanały dynamiczne logowac na benzyniaku;p chyba ze i pomożecie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...