Skocz do zawartości

terminator1985

Pasjonat
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O terminator1985

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Czestochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia terminator1985

0

Reputacja

  1. terminator1985

    co to za element?

    http://allegro.pl/audi-a4b6-2-0-fsi-rura-ssaca-powietrza-06d129534-i4499979259.html to chyba to
  2. Moj w niemcowni jezdził na 5w30, przez poł roku w Polsce zanim do mnie trafił tak samo na 5w30 no i tez nie bede kombinował, z tym, ze nie wiem jakiej firmy wybrac ... co byscie polecili??
  3. Ale za to jest stosunkowo tani w eksploatacji, czytam sobie czasem o innych silnikach w b6 i za glowe sie chwytam jak ludzie pisza, ze potrafia 10 koła zostawic u mechanika, no i fakt taki, ze mietek od wszystkiego nie powinien sie brac za ten silnik, bo ma pole do popisu zeby na kazdy mozliwy sposob kasowac człowieka z hajsu...co do mocy, dla mnie wsam raz, napewno to nie jest muł jak niektorzy mowia, co do brania oleju na szczescie nie moge sie wypowiedziec;D bynajmniej nie kreciłem go wysoko i to tez jest jakies uzasadnienie..
  4. Samo czyszczenie jest chyba wydaje mi sie dorazne i co sie odwlecze to nie uciecze,, i moze dlatego kolego crookers20 masz problem z tym błedem, bynajmniej mnie wk***ia lampka i wole jak co wydac te 350zł;p
  5. 2.0 20v alt , błedy 17536 i 17545 zawsze te same wyskakuja po około 30 km przejechanych
  6. gdzies na innym forum gosciu miał identyczne problemy co ja i te same błedy, okazlo sie ze to przez przepływomierz, niestety nie mam jak porobic logów bo od lipca siedze non stop w szpitalu, jesli masz mozliwosc podmien od kogos przepływomierz, bo strzelac z wymianą to tez jest nie na ręke, uzywke nie wiadomo co sie kupi, nówka boscha do tanich nie nalezy, a zamiennik szkoda pieniedzy..
  7. mi wolno obroty spadały przez tą nieszczesną gruche przy kolektorze, no i przewody posprawdzaj cisnienia
  8. kata by trza wyjac zobaczyc jak wyglada, ewentualnie tez na spalinki podjechac, .. zrobic test sond i kata tez by to duzo wyjasniło (chodz szczerze powiedziawszy testy sond mi przeszły a kat ni chu chu), no i mnie własnie jedno zastanawia jesli rzeczywiscie te katy sie ta zapychaja po co bawic sie w zakładanie jakis zamienników, wypieprzyc w pi.du i ogarnac temat z jakims spoko tjunerem zeby wyłaczyl sonde... koszta chyba 500zł jak mnie nie myli i jest swiety spokoj
  9. z tym błedem to bym sie wstrzymał, wykasował i czaił czy wraca... bo raz mi tez wydupił ten bład a kata mam raczej sprawnego i to w zamian wyskoczył za inny powtarzajacy sie bład mieszanki
  10. ale przychodzi czas, ze czasem z autem trzeba sie pozegnac i nowemu włascicielowi tez nie fair jest podkładac swini, a lepiej sprzedac auto po dobrym pieniadzu i sprawne, niz skasowac bład i modlic sie zeby nie wydzwaniał , albo zejsc znacznie z ceny bo niewiadomo o co kaman, druga sprawa nic nie wk***ia jak check engine na cyferblacie:decayed: ja tak nei potrafie jezdzic dlatego codziennie spedzam tu grube godziny:decayed:
  11. po wymianie czujnika, jakie błedy ci wyswietla?
  12. Nie ma bata powinno ruszyc przy takiej przygazuwie, membrana na bank skonczyła swoj zywot, ewentualnie któraś rurka podcisnienia, odłacz je od czujnika i sprawdz ich stan, a membrane najrosciej sprawdzic zaciagajac powietrze tą rurką przy gruszce
  13. Panowie, jesli zrobie test sond , wykazuje okej, czy jest taka ewentualność, ze któraś z sond i tak jest do wymiany???, dzisiaj znowu wywaliło mi bład tym razem zamiast bogatej mieszanki na jałowym to:16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded, no i zawsze ten sam bład czyli 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded. Katalizator mam raczej sprawny zreszta niedawno robiłem test spalin. błedy mi wywala srednio co 30 km. czasem jest wszsytko wporzadku a czasem jak go uruchomie to podrzuci kilka razy obroty i ma dziury w przyspieszeniu.....
  14. Kolego przygazuj dosyc mocno, i niech druga osoba sprawdzi czy dzwignia schodzi w doł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...