Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarny plyn od wspomagania.


Olszak86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moj problem polega na tym iz wymienialem pkyn od wspomagania przed zima na czerwony ( uprzednia plukajac uklad plynem zielonym febi) przez ten czas bylo wszystko okej. W sobote wzialem sie za wymiane plynu poniewaz kierownica strzela mi przy skrecie wlewo ( drazek, magiel?) Spuszczam plyn a on czarny. Mozecie mi powiedziec czym to jest spowodowane w tak krotkim czasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalałeś płynem czerwonym? :facepalm: masz na zbiorniczku że ma być płyn mineralny zielony a Ty przepłukałeś zielonym i wlałeś czerwony dlaczego? Jeśli w tak krótkim czasie masz takie oznaki to prawdopodobnie pompa się kończy, może też być nieszczelność na maglu i syf się dostaje ale wtedy byłby również ubytek płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalałeś płynem czerwonym? :facepalm: masz na zbiorniczku że ma być płyn mineralny zielony a Ty przepłukałeś zielonym i wlałeś czerwony dlaczego? Jeśli w tak krótkim czasie masz takie oznaki to prawdopodobnie pompa się kończy, może też być nieszczelność na maglu i syf się dostaje ale wtedy byłby również ubytek płynu.

Plynu nie ubywa. Pompa juz druga. Wiem koledzy czytalem ze powinien byc zielony taki mam korek i oznaczenie na zbiorniczku ale kiedy zalalem zielonym kierownica mi takjakby przeskakiwala przy skrecie w lewo a na czerwonym jest wszystko normalnie. Szykuje sie powoli na regeneracje magla i kupienie kolejnej pompy w takim razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...