Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wolno schodzi z obrotów


kempas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie :)

W silniku ADR 1.8 ale w VW :/ mam problem z obrotami, myślę że wolno spadają,

oto filmik

nie mam gdzie tego porównać bo ja mam AUDI :) 1.9 AFN :)

czyściłem przepustnicę + adaptacja Vagiem, przepławkę też czyściłem.

Co zauważyłem, to że jak odepnę przewód od przepływki samochód chodzi tak samo, nie ma różnicy czy jest podłączona czy nie.

Auto zagazowane.

Dolot wydaję się być szczelny.

Rura między filtrem powietrza, a przepustnicą szczelna, co prawda jest tam ta wstawka doprowadzająca gaz, sprawdzałem jest szczelnie.

Zastanawia mnie jedynie ta przegródka (dolot gazu z parownika), tak to ma być ?

Ta blaszka miedziana jest ruchoma na zawiasie.

1397756720559.jpg

1397756753635.jpg

1397757056156.jpg

W razie co mogę zrobić logi, mam vag-a.

Dodatkowo auta spala ok 15 l gazu/100 km w mieści, trasa 9,5, myślę że miasto to przesada, może jest to spowodowany tymi wysokimi obrotami, dlatego piszę o tym.

Objawy są zarówno na gazie jak i benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta blaszka to chyba tzw. antywybuch czy jakoś tam :) Jeżeli chodzi o obroty to moim zdaniem jest to w normie obroty nie mogą Ci od razu spadać bo przy zmianie biegów byś szarpał samochodem. Zobacz może mapy LPG są winne za to lecz ja bym zostawił, bo nic strasznego się nie dzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się zrobić film podczas jazdy bo wówczas widać efekt dużo wyraźniejszy, przy zmianie biegów słychać to wyraźnie, obroty nie idą tak szybko na dół a w ręcz nawet lekko się zatrzymuję (nie ma co prawda stop) ale nie schodzą jak powinny, np przy zmianie biegu słychać jak wyje bo ma za duże obroty.

Na filmiku widać, ze czasem jakby się zawiesiły przy ok 12 tys obr.

Testy robione na benzynie, aby wyeliminować gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety zwykły gaz (tak kupiłem)

myślę o przerobieniu na sekwencję.

wracając do tematu to nowe wieści, odłączyłem kostkę która jest przy przepustnicy i się naprawiło :)

co prawda auto przy czasem spadnie do ok 5 tys obrotów ale nie zgaśnie.

od czego jest ten przewód ?

przepustnica_audi_a4_a6_1_8t_058133063q_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie odłączyłeś całą przepustnicę. Czyli ECU nie wie na ile masz otwartą przepustnicę i nie działa regulacja biegu jałowego. Dziwie się że auto w ogóle chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie podawaj że w silniku jest 12 tys. obrotów bo to nie F1 :) No i właśnie dziwne jest to że po odpięciu przepustnicy działa normalnie, na pewno dobrze wykonałeś adaptację ?? Zobacz w którymś z bloków przy wciskaniu pedału gazu powinny się zmieniać wartości nie pamiętam który, ale wiem że taki jest na pewno :)Zrób lepiej tak odłącz mu aku na noc, a rano po podłączeniu: przekręć zapłon (silnika nie odpalasz), odczekaj ok 50s., wyłącz zapłon, odczekaj ok 30s., odpal samochód i daj mu żeby troszkę pochodził i złapał temp. Podczas odpalenia mogą obroty zafalować ale powinny się unormować :)Koszt zabiegu żaden a czasami czyni cuda :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest tam zwykły gaz to może i działa bo on chyba nie wiele ma wspólnego z ECU. W sumie to pierwsza i najważniensza rzecz - wszystko robisz na PB i dopiero jak na PB będzie ok to grzebierz na LPG. Teraz tak myśle że chyba jednak szukasz dziury w całym. Zjebane jest LPG. Odłączyłeś przepustnicę, ściągasz nogę z gazu to zamyka się w 100% to nie ma co się dziwić że szybciej leci z obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dałem przecinka :) winno być 1,2 tys obr.

Auto bez podłączenia przepustnicy działa ok, tylko jak jest zimny to schodzi do ok 500 obr ale to chwilowe, po rozgrzaniu jest all ok.

Jak już wyżej pisałem wszystkie zabiegi robię na benzynie, gaz jest wyłączony !

Czyli coś jest nie tak z przepustnica.

Adaptację robiłem kilka razy, dobrze, nawet na rozgrzanym silniku.

Spróbuję z tym zapłonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko :) odłącz go właśnie na noc i zrób jak ci napisałem, może to pomoże :) A jak nie to będziesz musiał zobaczyć w blokach czy w ogóle ECU widzi że przepustnica się rusza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie pomogło odłączenie aku na noc :)

Dzięki za porady :)

Pozdrawiam

----

niestety po którejś jeździe problem powrócił :/

Jaki blok jest od przepustnicy i jakie wartości ma miec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli LPG ci rozwala wartości z sondy dopóki nie założysz nowszej instalacji LPG nic Ci niestety nie pomoże :) Bo po odłączeniu aku skasowałeś mu wszystkie wartości czyli wszytki jest sprawne lecz po jeździe wartości złe (zrobione przez złą instalację) wróciły i z powrotem zaburzyły to co jest w ECU :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...