Skocz do zawartości

kempas

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kempas

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kempas

0

Reputacja

  1. Tyle też wiem, ale o tej usterce przypomniałem sobie po logach.
  2. Auto jeździ tylko na benzynie. Oto nowe logi Statyczne Grupy 014, 015, 016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_z0rKl.html Grupy 002, 032, 033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_nu27V.html Grupy 003, 020, 091: http://vaglog.pl/log-020_091_003_2JoDPH.html Grupa 033: http://vaglog.pl/log-033_4YcmGl.html Dynamiczne Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_N56zk8.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_UR1Wo.html Po wykonanych logach sprawdziłem czy nie jest uszkodzona kierownica, okazała się że tak, pewnie powinienem powtórzyć logi ? Poniżej film z działania kierownicy: Film kierownica
  3. Przy próbie wrzucenia vaglog wyrzuca mi błąd ta strona. Zrobię logi na nowo, ale statyczne to jakie grupy, żeby było dobrze ? Błędy przed logami były skasowane
  4. No właśnie z tego poradnik korzystałem, nie widzę info że muszę być logi ok minuty, oprócz grupy 043 W poradniku też napisane jest że wystarczy grupa statyczna, aby określić dawkowanie. Chcę sprawdzić skąd duże spalania i brak mocy - temat postu.
  5. Witam, proszę o analizę logów, wiem że grupy powinny być logowane osobno, ale w jednym z poradników na tym forum były logowane razem. Wszystkie robione grupy statyczne. 014-015-003-.csv 020-091.csv 031.csv 032-033-002.csv 034 ok.csv 043.csv 070.csv 130-131-134.csv
  6. Olej 4T Motul 15W50 4litry Jak masz to filtr oleju do Honda Transalp XL 600V 1994 PD06
  7. Hej, tarcze i klocki przód a4 b5 avant afn Tarcze chyba ferodo i klocki chyba tez
  8. Kupiłem, zainstalowałem działa, 147 zł z przesyłką - model z z naprawą regulacją głośności oraz aux. Polecam
  9. Panowie, proszę odrobinę polszczyzny, gdyż już oczy bolą, nie chodzi mi tu o brak polskich znaków ale o:
  10. Ostatnie zakupy było OK, więc zamawiamy dalej Tarcze przód VW Passat B5 1997 r. 1.8 ADR Sedan + klocki Filtr oleju. Firma do zaproponowania, nie koniecznie wysoka półka, podaj co masz na stanie, aby szybko wysłać. oraz Filtr paliwa do A4 - AFN
  11. Witam, proszę o wycenę : Tarcze hamulcowe tył feroodo + klocki feroodo + łożyska Audi A4 B5 1.9 AFN 97 r.
  12. Witam, proszę o wycenę : Tarcze hamulcowe tył feroodo + klocki feroodo + łożyska Audi A4 B5 1.9 AFN 97 r.
  13. Witam, jako że czytałem wiele na temat błotników i zderzaka do A4 B5 z polifta do przedlifta, tak o zderzaku było sporo, jednak jeżeli chodzi o błotniki to wiele osób pisało: "będzie pasować, ale jaj sobie nie dam uciąć", także postanowiłem napisać jak to jest na prawdę. Zderzak: jeżeli mam przedliftowe błotniki musimy założyć ślizgi (boczne mocowanie zderzaka) od poliftowego. Zgodnie z tematem kolegi: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/233148-montaz-poliftowego-przegniego-zderzaka-do-przedlifta/ Jeżeli mamy równie poliftowe błotniki to sprawa jest dość prosta P&P. Błotniki: Nie pasuję 100% P&P gdyż są inaczej mocowane tuż pod lampami, oraz jest mniej śrub górnych. Mocowanie dolne strona prawa (lewa jest podobna) Rozwiązanie jest tu montaż innej blaszki, sztywnej. Użyłem do tego dość mocnego elementu aluminiowego wzmacnianego, (na foto jest złoty, pomalowany na czarno): Wymiar długość blaszki może być różna dlatego nawierciłem więcej otworów aby była regulacja, tak aby zderzak nie odstawał - znany temat w A4. Prawa strona nardzo podobnie, z tym, że jest inny wymiar blaszki (dłuższa) i trzeba ją nieco przekrzywić. Lampy miałem przedliftem, dałem od razy poliftowe Valeo, pasują idealnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...