Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schodzący lakier bezbarwny


Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem że w 2 - 3 miejscach schodzi mi klar i czytałem tu na forum, że da się temu zaradzić tzn papierem wodnym ( najdrobniejszym ) tam gdzie schodzi wygładzić jak się da i polakierować klarem dwu - składniowym w sprayu, Byłem dziś w dwóch sklepach i czegoś takiego w sprayu nie mają albo zwykły lakier bezbarwny albo taka puszka ale to na pistolet - zakładając, że nie mam pistoletu można zrobić to takim zwykłym klarem w sprayu?? Pytanie drugie mam zamiar spolerować auto - czy mają głowicę polerską - taką na wiertarkę pasta tempo da radę, i po taki zabiegu wypada nawoskować auto - jakim woskiem? Kolor auta to niestety czerwony :/ I już go bierze tzn blaknie i chciałbym jakoś to uratować - co o tym sądzicie?? Aha i ta zabawa z tym klarem to przed polerką oczywiście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czepiaj się bo na tym się nie znasz.

Oddaj auto do dobrego lakiernika.

Aby malować auta trzeba mieć pojęcie,wiedzę i praktykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra rozumiem, że lakiernik jest osobą odpowiednią do tego celu, ale zakładając że lakiernik za taką imprezę skasuje z 300 zł, to nie mogę tego samemu zrobić, zwyczajnie pytam. I wgl tak z ciekawości, co można spieprzyć polerując auto - nie mówię tu o malowaniu bo tu się zgodzę, że trzeba mieć praktykę ( wprawiona rękę ) i wiedzę, ale przy samym polerowaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy polerowaniu możesz doprowadzić do przypalenia lakieru, zebrania zbyt dużej warstwy w jednym miejscu.Również mogą porobić się rysy, gdy wpadnie jakiś okruszek lub kamyczek. Ogólnie ciężki temat a w szczególności przy ciemnych kolorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.

Bezbarwny ci zlazł i odsłonił bazę a jej się papierem nie traktuje.

Całość trzeba zmatować,położyć nową bazę i na to bezbarwny.

Innego wyjścia nie ma.

A więc by to zrobić trzeba dobrać odcień bazy, porobić cieniowania na elementach przyległych,położyć klar i potem wszystko spolerować.

Temat dla dobrego lakiernika a nie kogoś kto pistoletu nie miał w ręku.

Co do kosztów to niestety takie są ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok zgadzam się z wami, ale jeszcze jedno pytanie jak to bywa z czerwonym kolorem blaknie - auto ma 19 lat więc się nie dziwie, ale do rzeczy jak narazie blaknie mi tylna klapa i dach reszta jest ok i pytanie jest takie czy jest możliwość pomalowania obu tych elementów na taki odcień jak reszta auta i wtedy nie bd widać różnicy czy jednak należałoby całe auto lakierować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorzej dobrać lakier najlepiej podjedź do jakiegoś lakiernika się spytać z dachem myślę nie będzie problemu ale z tylną klapą może być gorzej pewnie lakiernik będzie chciał od razu zrobić cieniowanie na sąsiednich elementach (zazwyczaj biorą za element cieniowany połowę tego co za element malowany). Jak jest dobry lakiernik i ma dobrą mieszalnie to nie będzie widać różnicy przynajmniej na pierwszy rzut oka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...