Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Numer pompy vacum tandemowej do B6 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czeka mnie wymiana pompy vacum w moim B6 1.9 TDI AVF. Bo cieknie ropa i hamulce slabo hamuja. Mozecie ktos podac numer pompy jaka tam zalozyc bo slyszalem ze jest kilka opcji. Bede wdzieczny jesli ktos poda odpowiedni numer. Pozdrawiam

Opublikowano

Podziekowal. Moze ona tez byc odpowiedzialna za moc silnika na wyzszych obrotach? Bo mimo 165KM auto slabo przyspiesza.

Opublikowano

Oczywiście że może być odpowiedzialna za moc silnika zwłaszcza jak piszesz że ropa cieknie. Ostatnio przy niedomagającej pompie miałem problem z hamulcami i auto wydawało się być słabsze niż powinno oraz na wolnych obrotach drżał silnik. Po wymianie pompy wszystkie problemy znikły i wydaje się że auto odzyskało z 30 koni :)

Opublikowano

Kup pompę bosch, ma wkręcany króciec podciśnienia i nie słyszałem aby ciekła z nich ropa. Sam zamieniłem cieknącego luka na używanego boscha i od tej pory sucho i hamulce brzytwa za każdym naciśnięciem.

Opublikowano

Ok bede to mial na uwadze;) A masz moze numer pompy boscha?

Opublikowano

Bosch to pompy z końcówką C, M, Q. Q to najnowsza a C najstarsza wersja. Ja u siebie mam M z 2008 i działa bdb.

Opublikowano

Kolego a masz moze u siebie podgrzewacz cieczy chlodzacej? Po ponoc swiece przeszkadzaja jak chcemy zalozyc pompe Bosch zamiast LUK. Czy to prawda?

Opublikowano

Nie mam podgrzewacza cieczy chłodzącej, b6 tdi pd chyba nie mają podgrzewania płynu przez 3 świece tylko elektryczne nagrzewnice powietrza. Na forum pastucha piszą że pasuje jak masz dogrzewacz, aczkolwiek musisz sprawdzić bo nie mogę na 100% potwierdzić czy bosch będzie pasować jak byś miał ten podgrzewacz bo sam tego nie robiłem. Pompa vacum - różnice

Opublikowano

Spox nie mam podgrzewacza. Zamowiona uzywka bosch z koncowka M z 2007 oraz nowa uszczelka ciekawe czy bedzie poprawa mocy i hamowania...

Opublikowano

U mnie wspomaganie hamulców o wiele razy lepiej działa, moc to też mi się zdaje że lepiej idzie, w końcu paliwko ma odpowiednie ciśnienie na wejściu do pompek i nie ucieka po silniku. Sprawdź sobie czy nie masz rozwarstwionego od ropy węża układu chłodzenia który jest pod pompą.

Opublikowano

Wiem sprawdze jesli tak bedzie to sie go wymieni tez:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...