Skocz do zawartości

matio446

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matio446

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    Volvo
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    brak
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matio446

1

Reputacja

  1. czy po takiej naprawie trzeba przeprowadzać adaptację tych klap? jest taka opcja w ogóle?
  2. potrzebuję takich wymiarów jak na tym obrazu z wymiarami przodu, podłużnic fartuchów, mocowań sanek
  3. Znajomy robił dach w Cardencie blisko Krakowa. Znają się na robocie, wyszło bardzo dobrze nie ma śladu po wgniotkach. Za usunięcie 30 wgniotek na dachu policzyli sobie 800zł. Ich strona http://www.cardent.pl/
  4. Witam, jakby ktoś był w posiadaniu wymiarów bazowych nadwozia a4 b6 to prosiłbym o udostępnienie.
  5. U mnie stara odpadała 3 razy i zawsze ją znajdowałem na osłonie. Na zdjęciu jest ori klapka po przebiegu 230tyś km. Czy zbyt duża ilość czynnika może powodować takie problemy, klima była nabijana 3 latat temu i macher nabił 650g czynnika a do B6 wchodzi ponoć 500g.
  6. Kupowałem w sklepie laser-sinex, są dwa rodzaje tych klap wysoka 18mm i niska 14mm. Jeżeli masz wytarty w klapie wielowypust to sprawdź czy ten na wałku jest ok i w jakim stanie jest guma i łożysko. http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/ZABIERAK-Metalowy-SPRZEGLA-PRZECIAZENIOWEGO-do-Kompresor-Klimatyzacji-NIPPONDENSO-6SEU12C-,-7SEU16C-,-7SEU17C-Czesci-do-Sprezarek-Klimatyzacji/1974
  7. Zapomniałem jeszcze że zbiornik wyrównawczy trzeba odkręcić i podnieść na maxa do góry,. A te dwa węże w grodzi są gorące? Skoro obudowa nagrzewnicy jest ciepła to może klapki od klimatronika nie działają jak trzeba, słychać czy się przestawiają jak zmieniasz z LO na HI?
  8. Odpowietrznik jest na górnym wężu od nagrzewnicy, trzeba zdjąć wąż nie całkiem tylko ok 10mm i napełniać aż do pojawienia się płynu w dziurce na wężu, następnie dolać do odpowiedniego stanu w zbiorniczku wyrównawczym i obserwować przez następne kilometry czy nie trzeba dolać płynu.
  9. Wyrobiony wielowypust w klapce sprzęgła może powodować chrobotanie jeżeli macie wersję z tym sprzęgłem Zdjęcie mojej klapki z wielowypusem. Sprzęgło chrobotało przy wyłączonej klimatyzacji. najmocniej podczas wyłączania klimy. Po wymianie na nową klapkę cisza.
  10. Nie było wcześniej problemów z temeraturą nawiewu? może sterowanie klapkami szwankuje. Sprawdź czy przy pedale przyśpieszenia ten plastik gdzie jest nagrzewnica jest ciepły.
  11. matio446

    listwa przyszybowa

    Chromowane są mocowane na kołeczkach a czarne nie.
  12. Nie polecam opon continental premiumcontact2 dla osób które liczą na długie użytkowanie opony, starły się po 3,5 sezonu ok 45 tyś km spokojnej jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...