Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[ALL] Jaka karta telewizyjna na USB ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

potrzebuje jakiegoś tunera tv do kompa :cool1: w grę wchodzą tylko karty na USB żeby pasowało zarówno do stacjonarnego jak i do laptopa :good: nie znam się na tych podzespołach w sumie wcale a ceny są bardzo różnorodne... Nie potrzebuje jakiegoś kombajnu za 400-500zł :no: tylko żeby można było rozpoznać twarze na ekranie :) jakby ktoś miał o tym pojęcie to proszę o radę :notworthy:

Opublikowano

Chodzi o TV analogową czy cyfrową? Jak cyfrowa to polecam SkyStar. Co prawda sam używam wersji na PCI ale opinie o tej na USB są równie dobre. No i masz duże możliwości "edukacyjnego" oglądania :naughty:

Opublikowano
  • Autor

analogowa musi być bo niestety w mieszkaniu nie będzie kablówki... :confused4: chyba że da jakoś przez internet coś "wyłapać:? :rolleyes:

Opublikowano

Czyli co, myślisz tylko o programach ze zwykłej antenie siatkowej? Jak tak to zwykła karta TV za 50zł z allegro wystarczy. Ale myślę, że jednak warto założyć sobie satelitę i do tego właśnie SkyStara.

Opublikowano
  • Autor

Czyli co, myślisz tylko o programach ze zwykłej antenie siatkowej? Jak tak to zwykła karta TV za 50zł z allegro wystarczy. Ale myślę, że jednak warto założyć sobie satelitę i do tego właśnie SkyStara.