Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Jaka karta telewizyjna na USB ?


Piechol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuje jakiegoś tunera tv do kompa :cool1: w grę wchodzą tylko karty na USB żeby pasowało zarówno do stacjonarnego jak i do laptopa :good: nie znam się na tych podzespołach w sumie wcale a ceny są bardzo różnorodne... Nie potrzebuje jakiegoś kombajnu za 400-500zł :no: tylko żeby można było rozpoznać twarze na ekranie :) jakby ktoś miał o tym pojęcie to proszę o radę :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o TV analogową czy cyfrową? Jak cyfrowa to polecam SkyStar. Co prawda sam używam wersji na PCI ale opinie o tej na USB są równie dobre. No i masz duże możliwości "edukacyjnego" oglądania :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

analogowa musi być bo niestety w mieszkaniu nie będzie kablówki... :confused4: chyba że da jakoś przez internet coś "wyłapać:? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co, myślisz tylko o programach ze zwykłej antenie siatkowej? Jak tak to zwykła karta TV za 50zł z allegro wystarczy. Ale myślę, że jednak warto założyć sobie satelitę i do tego właśnie SkyStara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co, myślisz tylko o programach ze zwykłej antenie siatkowej? Jak tak to zwykła karta TV za 50zł z allegro wystarczy. Ale myślę, że jednak warto założyć sobie satelitę i do tego właśnie SkyStara.

Problem jest taki, że mieszkanie nie moje no i w sumie to nie jestem jakimś telewizyjnym maniakiem :wink4: czyli chyba wystarczy mi analog sam :) tylko teraz jaki? jakieś linki by się przydały :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę lat i sygnał analogowy zaniknie, pozostanie tylko cyfrowy więc może nie warto sie ograniczać. Już są miejsca gdzie zaczynają nadawać sygnał cyfrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach