kollrong Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam Mam następujący problem po przejechaniu malego czy tez długiego odcinka np 60km i nagrzaniu auta do 90stopni na desce dolny wąż chłodnicy jest zimny a w zbiorniczku wyruwnawczym mam ciśnienie ze jak odkrece korek płyn wylatuje przez dziurkę pod zbiorniczkiem czy to uszczelka pod głowicą nie dymi na biało węże moge scisnac nie są twarde ogrzewanie tez nie zanika mam caly czas w plynie nie ma oleju oleju nie przybywa nie ma mazi pod korkiem nie wiem co jeszcze napisac tem 90 łapie dosyć szybko ---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:27 ---------- Prosze o przeniesienie tematu do kategori b7 Przepraszam za pomyłkę
kollrong Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Przy zacietym termostacie w pozycji zamkniętej temp na zegarze bedzie 90stopni a rzeczywistosci bedzie wieksza ? Bo pisza ze przy zacietym termostacie w tej pozycij można przegrzac silnik
Tommy Gun Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Tak, w B5 miałeś możliwość zobaczenia tego na klimatroniku w b7 niestety. Z autopsji, chwilę temu zaciął mi się termostat. Na kanale 49 jak miał temperaturę roboczą - 88 stopni to przy mocniejszym depnięciu w ciągu kilku sekund skakała na 96-97. Dolny wąż był lodowaty. Mały obieg nie jest w stanie wytracić ciepła i ciśnienie wywala płyn przez zbiorniczek. Co ciekawe poprzedni termostat miałem z ASO, obecny też z ASO ale nawet przy pałowaniu na autostradzie trzyma 87 stopni, 89 miasto. Teraz dolny wąż po osiągnięciu temperatury roboczej zawsze robi się ciepły. Nie czekaj z tym co by nie przegrzać głowicy. Tym bardziej że temperatura na zewnątrz jest już w miarę wysoka.
kollrong Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Dzis to sprawdze nie jeżdżę na ta chwilę autem dużych odcinków 10km max na vagu mam tylko błąd klapy gaszacej choć klapa sprawna rozbieralem ja wyskakuje błąd sporadyczny ---------- Post dopisany 30-04-2014 at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 10:14 ---------- termostat otwiera narazie objawy ustały odkrecam korek po 15min od przyjazdu z tarsy 30km i słychac tylko jak schodzi ciśnienie ale płynu nie wyrzuca wychodzi na to że miałem albo za dużo płynu lub termostat sie odwiesił ponieważ teram poziom mam powyżej minimum tak na zgrzewie zbiorniczka a po wyrzuceniu płynu nie dolewałem go ---------- Post dopisany 04-05-2014 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2014 at 22:22 ---------- Mam pytanie dotyczące wentylatora chlodnicy przy jakiej tem powinien sie załączyć bo jeszcze ani razu mi sie nie włączył jak uruchomie klime to sie włącza ale poza tym nie spotkałem sie aby chodzil nawet przy temp rzedu 25 stopni w passacie wentylator ten krecil mi sie cały czas na zimnym przyspieszal dopiero jak silnik sie zagrzał a tu stoi
Gość .... Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Prędkości obrotowe wentylatora masz 2. Po załączeniu klimatyzacji ( o ile sprawna) wentylator kręci się od razu na wolnym biegu. Możesz przeprowadzić test vcds i sprawdzić czy wszystko ok z sterowaniem. Do tego można sprawdzić w gr czy temperatura prawidłowo jest pokazywana w sterowniku. Czujnik jest jak pamiętam chyba 4 pinowy, na desce może pokazywać dobrze a w sterowniku nie koniecznie i się nie załączy.
kollrong Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 Prędkości obrotowe wentylatora masz 2. Po załączeniu klimatyzacji ( o ile sprawna) wentylator kręci się od razu na wolnym biegu. Możesz przeprowadzić test vcds i sprawdzić czy wszystko ok z sterowaniem. Do tego można sprawdzić w gr czy temperatura prawidłowo jest pokazywana w sterowniku. Czujnik jest jak pamiętam chyba 4 pinowy, na desce może pokazywać dobrze a w sterowniku nie koniecznie i się nie załączy. A w jaki sposób przeprowadzić taki test
mike22285 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 siema mam to samo w b6.wentylator sie nie wlacza....czujniki wymienione termostat tez i pompa wody.gdy temp dochodzi do 98stopni zaczyna sie gotowac termostat otwiera ale wentylator nie chodzi.mozna to sprawdzic tak ze odlaczyc musisz czujnik w chlodnicy lub z tylu silnika 4pinowy i wentylator sie wlaczy na 2 bieg.u mnie podejrzewam padniety sterownik wentylatora pozdrawiam
Gość .... Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 siema mam to samo w b6.wentylator sie nie wlacza....czujniki wymienione termostat tez i pompa wody.gdy temp dochodzi do 98stopni zaczyna sie gotowac termostat otwiera ale wentylator nie chodzi.mozna to sprawdzic tak ze odlaczyc musisz czujnik w chlodnicy lub z tylu silnika 4pinowy i wentylator sie wlaczy na 2 bieg.u mnie podejrzewam padniety sterownik wentylatora pozdrawiam Sterownik tak jak mówisz wielce prawdopodobnie padnięty. Można sprawdzić vcds test urzadzeń
mike22285 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam ---------- Post dopisany 23-05-2014 at 13:18 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2014 at 10:36 ---------- podmienilem sterownik i dalej nic....pozdro
kollrong Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 moj problem nie zostal rozwiązany termostat wymieniony waz sie rozgrzewa korek wymieniony na org z ASO ciśnienie w układzie jest duze nawet po nocy jak odkrece korek jest duże ciśnienie i wąż górny jest twardy po jeździe czy to ostrej czy normalnej tak samo obawiam sie że to uszczelka chociaż widze że uszczelka już była wymieniana przez poprzedniego właściciela samochod mam od 8 miesięcy ogrzewanie mam cały czas plyn wyrzuca podczas ostrej jazdy przez otwór w zbiorniczku ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 17:41 ---------- Witam jestem po teście na obecność spalin wyszedł niestety pozytywnie i albo chlodnica spalina albo uszczelka pod głowicą i teraz pytanie czy uszkodzona chlodniczka może powodować wysokie ciśnienie że twardnieją węże czy to raczej upg ---------- Post dopisany 07-06-2014 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 20:18 ---------- Jak by ktos mial podobne odczucia bulgotanie wody slyszalne w kabinie pow 2tys obrotow wyrzucanie płynu podczas ostrej jazdy ogólnie ubytki płynu nie duże to objawy uszczelki pod głowicą u mnie przedmuch był na 4 cylindrze poza tym mialem ogrzewanie nie mialem mazi pod korkiem oleju w płynie czy plynu w oleju ale po odkreceniu korka dosc duze ciśnienie w zbiorniczku nawet po nocnym postoju to tak dla potomnych Pozdrawiam
rafal9119 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 u mnie slychac bulgotanie i z deka ubywa mi plynu ale nawet jak przejade 150km to nie wyrzuci plynu i weze nie sa az tak twarde
kollrong Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Ja pojechalem na sprawdzenie co2 w ukladzie i wynik wyszedł pozytywnie mnie na poczatku tez nie twardnialy węże dopiero później a cisnienie w zbiorniczku masz duze wyrzuca plyn po odkreceniu ?
rafal9119 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 nie odkrecalem nigdy korka jak silnik osiagnał 90C bo nie bylo takiej potrzeby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się