silnik 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam Pacjent A4 1,9 TDI AVF bez żadnych modów (ori program) Problemy: 1) notlauf powyżej 3500/obr przeważnie na zimnym silniku, jak już go trochę przegazuję to potem już jest OK łapie wtedy błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 2) Ciężko pali (2-3sekundy trzeba trzymac rozrusznikiem) i trzęsie motorem przeważnie na rozgrzanym silniku. Nie jest to za każdym razem. Na zimnym z rana jest lepiej. Dynamiczne grupy 000 i złapał notlaufa, na kolejnych już nie łapał i było OK Log (0 - 000) Dynamiczne: Log (0 - 008) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 004) Log (4 - 010) Log (5 - 003) Log (6 - 015) Log (7 - 001) Statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Log (4 - 018) Log (5 - 007) Log (6 - 013) Log (7 - 023) Statyczne BasicSeting: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Z góry dzięki za diagnozę i podpowiedzi co trzeba zrobić. Kierownice były czyszczone po zakupie, razem z wymianą rozrządu. Częsta jazda na małych dystansach ale jak tylko jestem na obwodnicy gazu nie żałuję lecz często to kończy się właśnie notlaufem. ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 20:28 ---------- Co tam pany, każdy nie ma czasu czy ochoty zerknąć na logi. Zawsze jak ktoś wychodzi z problemem piszecie "zrób logi to powiemy co i jak" Zrobiłem i co .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 lekko kierownice sie przycinaja w turbo , reszta ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 lekko kierownice sie przycinaja w turbo , reszta ok Dzięki za odpowiedź. Czyscilem kierownice i mało to dało. Co proponujecie, wymianę kierownic? ---------- Post dopisany 04-05-2014 at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2014 at 08:01 ---------- Panowie 1 punkt rozwiązany, kierownice rozruszałem podczas robienia logów i teraz już jest OK. Kondycja turbo, przepływki, wtrysków OK. Jeszcze tylko EGR do czyszczenia. Co z punktem 2 ? Dlaczego on z rana pali dobrze a jak jest rozgrzany to nie załapuję za pierwszym razem. Jakie logi trzeba zrobić żeby zdiagnozować problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 99 procent przypadków ciężkiego zapalania gdy ciepły to rozrusznik. Do sprawdzenia poza elektrowlacznikiem i szczotkami przekładnia planetarna. U mnie jedna zebatka nie miała już 2 zębów i skończyło się zakupem nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 99 procent przypadków ciężkiego zapalania gdy ciepły to rozrusznik. Do sprawdzenia poza elektrowlacznikiem i szczotkami przekładnia planetarna. U mnie jedna zebatka nie miała już 2 zębów i skończyło się zakupem nowego. A jest jakaś możliwość zdiagnozowania rozrusznika bez wyjmowania go (VAGiem itp) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Ma podczas zapalania trzymać powyżej 250 obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Turbo przeładowuje i pewnie rozrusznik już nie pierwszej młodości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Log (0 - 011) Panowie moze ktoś zerknąć na te logi. Pow 4000 łapie notlauf. Czy to przez kierownice czy źle wyregulowana grucha ? ---------- Post dopisany 31-05-2014 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 08:53 ---------- Może ktoś to ocenić co się tutaj dzieje, dlaczego mam takie duże przeladowanie. Co myślicie o wydłużeniu sztangi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Log (0 - 011)Panowie moze ktoś zerknąć na te logi. Pow 4000 łapie notlauf. Czy to przez kierownice czy źle wyregulowana grucha ? ---------- Post dopisany 31-05-2014 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 08:53 ---------- Może ktoś to ocenić co się tutaj dzieje, dlaczego mam takie duże przeladowanie. Co myślicie o wydłużeniu sztangi. Według mnie ktoś się bawił sztangą i ją za dużo skrócił... trzeba by ją wydłużyć o kilka obrotów bo przeładowuje w cholere za daleko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Chciałem mieć pewność zanim zacznę robotę ze sztanga. Dziwne dla mnie było ze po czyszczeniu kierownic łapał notlauf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek7791 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 odkręć nakrętki od gruszki i poruszaj ją góra dół i jeżeli wyczujesz nawet lekkie przycięcia łopatek to nie masz co się łudzić ,że się samo rozrusza trzeba wyciągać turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 odkręć nakrętki od gruszki i poruszaj ją góra dół i jeżeli wyczujesz nawet lekkie przycięcia łopatek to nie masz co się łudzić ,że się samo rozrusza trzeba wyciągać turbo. Po kupnie auta 11,2013, czysciłem geometrię w turbo i po czyszczeniu łapał dalej notlaufa. Dodam jeszcze że tylko na zimnym silniku go łapie. Z logów ewidentnie wynika że jest przeładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek7791 2 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 zdejmij przewód podciśnienia z gruszki i wtedy zobacz jak pompuje, przy zbyt krótkiej sztandze miał byś cały czas przeładowanie a w pierwszych logach nie masz max przeładowania tylko zachwiane (typowe dla zacinających się kierownic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się