Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych


Zibczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych.

Legenda: BS- basic settings MB- measuring blocks

Logi statyczne:

BS Log (0 - 000)

MB Log (0 - 000)

MB Log (0 - 001)

BS Log (0 - 003)

MB Log (0 - 003)

BS Log (0 - 004)

MB Log (0 - 004)

MB Log (0 - 007)

MB Log (0 - 013)

MB Log (0 - 014)

MB Log (0 - 018)

MB Log (0 - 023)

Logi dynamiczne:

Log (0 - 001)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 010)

Log (5 - 008)

Log (6 - 011)

Log (7 - 000)

---------- Post dopisany 11-05-2014 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2014 at 20:22 ----------

Odświeżam temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski już są wiekowe ale jak spalanie w normie i nie dymi nie ma co kombinować

statyczny kąt wtrysku nie jest zły ale przed zimą możesz na 50 skorygować

filtr powietrza jak stary wymień

można umyć przepływkę albo same siateczki

można wypalić kolektor ssący i wyskrobać w loty w głowicy

ja zrobisz to wszytko można cięgło skorygować

nic nie szarpie przy przyspieszaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze.

Do rozwazenia:

- wybicie kataliatora

- skorygowanie zapłonu... ale o tym juz bylo wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie to około 5,5l, cykl mieszany, trochę korków, trochę jazdy 80-100km/h.

Filtr powietrza ma rok, przejechane jest na nim jakieś 10tys km. Może to wina przepływki?

Nie szarpie przy przyspieszaniu.

Kątem wtrysku zajmę się przy okazji wymiany rozrządu. Da się coś powiedzieć o jego stanie na podstawie tych logów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to możliwe dla naprawdę kumatej osoby, jak byś coś tam miał nie tak to bym o tym napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wolałem dopytać bo dla mnie to już zahacza o magię :P Dzięki za pomocne rady, zajmę się tym wszystkim o czym piszecie i za jakiś czas zrobię jeszcze raz logi w celu weryfikacji. Poradźcie mi jeszcze tylko, które grupy wtedy powtórnie sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d 001 003 004 008 010 011

s 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019

bs 000 003 004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest w grupach 012 i 019 w R4 TDi VP ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alternator i rsw, raz na 350tys km regulator się kończy a raczej szczotki, a rsw w masie aut nie jest prawidłowo ustawione, wiem ze ty tam patrzysz bardzo powierzchownie no ale nie można być specjalistą od wszystkich aut, nie da się tak, ja jestem od vp i nikt mi w tym temacie nie podskoczy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...