luka4f 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Mam problem otóż jakiś czas temu czyściłem kierownice w turbo i po tym zabiegu po szybszej jeździe nad turbiną unosi się dym/para i śmierdzi spalenizną.. Na początku bardzo śmierdziało ale tłumaczyłem ten objaw tym, że wszystkie śruby były spryskane WD40 i innymi środkami penetrującymi no i turbo było moczone w nafcie, potem całkowicie przestało śmierdzieć ale dzisiaj gdy jechałem ok 180km/h zatrzymałem się i smród wszedł do kabiny, gdy otworzyłem maskę z turbo leciał siwy dymek i śmierdziało spalenizną. Czy to normalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 skoro piszesz że po jakimś czasie przestało śmierdzieć, to powinno wszystko odparować. A dobrze dokręciłeś śruby? może popuściły i walą spaliny? A uszczelkę od spływu oleju wymieniłeś czy dałeś starą? może tam puszcza olej i smaży się na gorącej turbawce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 mi się wydaje że resztka sadzy od strony gorącej wypala się po tym jak geometria zaczęła pracować. Mi śmierdziało parę dni pomimo że wszystko było umyte a część gorąca minimalnie planowana. BTW Nie dałeś czasem nowych nakrętek samokontrujących ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się