tomow 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 witam mam jedno szybkie pytanko: czy w A4 B6 3.0 ASN Quattro jest tylko jedna pompa paliwa (ta w baku) czy jest jeszcze jakaś inna dodatkowa? z góry dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 W quattro są dwa baki, w każdym pływak ale jedna pompa, po stronie pasażera, potem filtr w okolicach prawego tylnego koła... A co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomow 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 auto nie zapala,jakby nie dostawało paliwa... wyglada na to ze pompa umarla bo nie bzyczy przy właczaniu zapłonu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 No to zdejmij okrągły dekiel pod kanapą po stronie pasażera i niech Ci ktoś przekręci stacyjkę, będziesz pewien czy działa, najlepiej przy zdjętym wężyku. W razie wymiany pamiętaj ze w quattro jest inna pompa niż w ośce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 A tak zapytam, mam FWD, i coś się stało że wskaźnik od ilości paliwa nie chce się podnieść, auto zatankowane : Zdejmowałem kanapę, widziałem dwa czarne dekle, ale po ich odkręceniu nie ujrzałem pompy , czyż by znajdowała się w bagażniku pod plastikami ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomow 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 No to zdejmij okrągły dekiel pod kanapą po stronie pasażera i niech Ci ktoś przekręci stacyjkę, będziesz pewien czy działa, najlepiej przy zdjętym wężyku. W razie wymiany pamiętaj ze w quattro jest inna pompa niż w ośce dzis rano auto zapaliło normalnie, bez żadnego problemu... nie wiem o co chodzi... może coś się przytkało albo... jakieś pomysły o co kaman?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoskr1 1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 U mnie też tak było. Pompa kilka razy mi się zacięła, auto nie chciało zapalić, ale później zapaliło, aż w końcu padła. Kupiłem nową pompke (sam silniczek pompki), włożyłem i działa. Ale z ciekawości poszedłem jeszcze raz z tą starą do akumulatora żeby ją podpiąć na krótko, bo byłem ciekawy czy ruszy i o dziwo działała ale nowa pompa chodzi do dziś i nie mam problemu. A stara raz działała, a raz nie, po prostu zacinała się i tyle, nie wiem dlaczego. W każdym razie teraz z nową nie mam problemów i nie musze się martwić czy auto zapali tym razem czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Profilaktycznie wymień sobie filtr paliwa, parę groszy a już nie jeden się przekonał że warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastapi 1 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 A czy avf ma pompę paliwa zintegrowaną z czujnikiem czy też są to dwa oddzielne elementy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Nie ma oddzielnie, po stronie pasażera jest pompa z pływakiem, a po stronie kierowcy sam pływak, oczywiście mowa o quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się