Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] 3 niepokojące objawy...POMOCY !!


bullfrog1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...posiadam moje autko od roku i nic się z nim nie działo, aż po powrocie z urlopu jakieś 1700km zaczął dymić mi z rury na siwo,śmierdzi paliwem i chlapie jakimś płynem (myślę ,że to woda)...druga niepokojąca objawa to taka, że siedząc sobie za kierownicą i dodając lekko gazu, to tak jakby w desce przelewała się woda(coś bulgocze,tj. w kaloryferach w domu)...trzecia objawa to taka, że bawiąc się obrotami pomiędzy 2000 a 3000 to jest taki niemiły brzęk metaliczny jakby z pod pokrywy zaworów... dodam,że przed wyjazdem wymieniałem olej Mobil superS 10W40, wszystkie filtry, siatkę elastyczną na wydechu i podpinałem się pod VAG-a, aby upewnić się ,że wszystko jest ok, no i tak było !!!

Pomóżcie mi zdiagnozować te usterki... ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwszym objawie obstawiałbym uszczelkę pod głowicą :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i u mnie jest tak ze po dodaniu gazu jest taki dzwiek w kabinie z deski jakby cos chlupotalo.to uszczelka ?a i mam bardzo wysokie spalanie paliwa moze byc???pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mi też od pewnego czasu słyszę taki odgłos jakby w przewodach było powietrze lub coś podobnego,zauważyłem ze na zimnym silniku poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym spada poniżej minimum natomiast na gorącym silniku jest dobry poziom,dodam też ze przy odkręcaniu korka nie ma żadnego podciśnienia,a wcześniej było może układ chłodzenia jest zapowietrzony i przez to jest ten dziwny odgłos w przewodach?(płyn chłodniczy mam normalny czyściutki bez śladów oleju) Turbina nowa ma rok,a przy porannym odpalaniu co jakiś czas,ale nie zawsze przez parę sekund z rury leci niebieski dym.Doradźcie co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosząc się do wszystkich odpowiedzi za które WIELKIE DZIĘKI !!! dowiedziałem się u 4 mechaniorów, że dym+woda z rury to wynik PALIWA ... co prawda na tym urlopie tankowałem 3 razy do pełna na 3 różnych stacjach. 1 stacja E-LECLERC w Bełchatowie,2 stacja Orlen w Pasłęku, 3 stacja BP w Ostródzie, wiec domniemywam, że w tej stacji coś dolewają do paliwa.

Co do 3 objawu, udało mi się ustalić, że podczas wymiany siatki elastycznej na wydechu i wyciągnięciu wraz z katalizatorem przez górę, czyli silnik musiałem poluzować jakąś blaszkę, których nie brakuje w silniku i stąd ten metaliczny oddźwięk, ale co do tego bulgotania w desce nie umiem tego wytłumaczyć, bo nawet przypomina dźwięk taki jak błoto wylatujące z kół, tyle ,że to w desce i znacznie ciszej i najwyraźniej słychać z rana jak autko postoi całą noc...

Poszperam jeszcze i popytam, bo bardzo mnie to niepokoi ... za podpowiedzi WIELKIE DZIĘKI :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei mialem taki problem ze Jezdzilem na obydwu - Castrol 10W40 i Mobil super S 10W40 i na obydwu przykapcal na zimnym lekko na siwawo i tez nie zawsze, myslalem ze piersionki czy glowica, ale okazalo sie ze po zmianie na pelen syntetyk Castrol 10W 60 Edge SPORT w szczegolnosci do silnikow turbodoladowanych moj problem minal. Co prawda olej w sklepie jest w granicy 200zl/4L ale w moim przypadku bylo warto. Mam 230tkm. Problem z przykapcaniem zniknal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...