turbobastard 2 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Log (0 - 002,003,020) Log (1 - 118,120,230) Log (2 - 031,033,115) Blad silnika jaki mi wyskakuje to : 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 163944 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 818 /min Load: 14.5 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 75.0°C Temperature: 47.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.843 V Poci sie tez olej z uszczelki silnika, to chyba tez na cos moze wskazywac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 zrób logi z bloku 2 i 33 statycznie i sprawdz jakie sa wartosci w bloku 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 a od kiedy w benzynie robi się logi statyczne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Moze w fsi sie robi ziom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 a od kiedy w benzynie robi się logi statyczne?? Od zawsze jak chce się sprawdzić bieg jałowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 ... (tak lepiej), jak ja robiłem, to nikt nic nie pisał o statycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Log (0 - 002,033,032) Przydaly by mi sie jakies wskazowki bo jutro jade do aso zamawiac czesci, tzn najpierw chyba w odme uderze:eusathink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 sprawdz szczelnosc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Szczelnosc sprawdzana organoleptycznie nic nie wykazala... Filtr paliwa zostal dzis zmieniony bo stary byl od nowosci (serwisowanie w angielskim ASO...) Odma wymieniona tez zostala pare dni temu i to tez problemu nie zalatwilo, czy z tych logow nic nie widac sa takie dobre czy sk*taszone ze nic sie nie da wyczytac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 i nikt nic nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 odma wymieniona, zamierzam sie na czyszczenie przepustnicy oraz wymiane numeru 3 lub 2 z ponizej zamieszczonego schematu z etki, ktos cos doradzi? Check engine light przestal sie pojawiac po wymianie N80 i czyszczeniu przeplywki, pojecia nie mam ktore z tych dwoch operacji zalatwilo sprawe. W przeciwienstwe do innych ktorzy mieli podobny problem, nie odczulem roznicy w mocy czy spalaniu... A szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się