Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Proszę o analizę logów


puszale

Rekomendowane odpowiedzi

Grupy BS

Log (6 - 011)

Log (5 - 003)

Log (3 - 004)

Log (0 - 000)

Grupy normalne

Log (1 - 000,001,003)

Log (2 - 014,018,023)

Log (7 - 007,004,013)

Log (8 - 014,018,023)

Logi dynamiczne

LOG 000 Log (4 - 000)

LOG 001 Log (3 - 001)

LOG 003 Log (6 - 003)

LOG 004 Log (1 - 004)

LOG 008 Log (0 - 008)

LOG 010 Log (2 - 010)

LOG 011 Log (5 - 011)

Auto zbiera się słabo do 50 km/h potem jest ok. To quattro w tipe 14 l w mieszanym to chyba troszkę dużo?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to się nie znam ale kąt wtrysku to nie za rewelacyjnie masz ustawiony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawałem to do mechanika, stwierdził że rozrząd nie był robiony na blokadach i nie da się go lepiej ustawić. Razem z kolegą przy pomocy instrukcji z innego forum udało mi się dojść do 0,2 ADTC. Wydaje mi się że spalanie postojowe jest bardzo duże. Zarówno na zimnym jak i na ciepłym nie mam problemów z odpalaniem. Jak postoi kilkanaście godzin po odpaleniu obroty są koło 950 trochę dymi ale po chwili opadają do normalnego pułapu. Nie miałem nigdy diesela i nie wiem czy to normalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt faktycznie nie za bardzo:kwasny: powinien być około 2 (regulacja o 0 do 4),brakło regulacji na fasolkach?? to niestety trzeba zablokować rozrząd i go ustawić jak należy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama pompę pewnie o ząb trzeba przestawić. A jaki miałeś jak zaczynales regulacje? u mnie -0,4 było ustawilem na 2,0 i jeszcze w c**j regulacji miałem.

Mnie pali około 9 litrów w cyklu mieszanym choć więcej miasta. W trasie zrobiłem 1800 km w zeszły weekend i wyszło 6,3 z tym ze autostrada powyżej 130 non stop i po górach wyszło trochę jazdy. W sumie to aż czujnik temperatury odmówił posłuszeństwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, z regulacją pompy będę czekał do wymiany rozrządu w przyszłym miesiącu. Już zbieram kase :D Ile może kosztować rozrząd z pompą wody (po taniości)? Za parę miesięcy planuje sprzedać audiczkę i kupić podobną w bynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby osoba która je kupi nie rzucała za mną psami :decayed:

---------- Post dopisany 24-06-2014 at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2014 at 01:10 ----------

Witam wszystkich ponownie, w aucie mechanik wymienił mi uszczelki pod pokrywami zaworów, olej castrol 5w40 i filtr, było przez jakiś czas cicho dziś rano gdy wracałem z pracy przywitał mnie taki dźwięk ....

https://www.youtube.com/watch?v=0cgX-02Oh0g

:facepalm: Co to może być?

Korekcje są takie Log (43 - 013,014,018)

kąt wtrysku około 2 atdc

Wałki podobno w świetnym stanie hydraulika też. Wtrysk tak stuka ? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wymieniał uszczelki pod pokrywami to mam nadzieję ze zajrzał do odmy i ją zmienił? Bo to zazwyczaj jest przyczyną ze sie tam poci. A co do stukania to może walki całe a dzwigienki wytarte były albo pastylek brak. Tera spadła dzwigienka i stuka.

To taki moje przypuszczenia bo na telu w Logi nie chce mi sie paczec [emoji6]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik stwierdzil ze hydro i walki eleganckie

---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ----------

tylko ze ja ich nie widziałem osobiście :kwasny: nie ufać mechaniorowi i samemu ściągnąć pokrywy ? Auto zbiera się elegancko, mocy nie ubyło, ale ten dźwięk jest irytujący...

---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

W sumie zmieniłem mechanika od czasu bajki z niemożnością ustawienia kąta wtrysku, z instrukcją z forum zajęło mi to jakieś 20 minut, a ten pier**lił głupoty że nie ma już zakresu regulacji :facepalm: jakbym miał więcej czasu z chęcią grzebałbym w aucie sam, a tak wiadomo praca... Nie dość, że cię taki facet skasuje jak za zboże to nic nie zrobi :thumbdown:

---------- Post dopisany 25-06-2014 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2014 at 21:35 ----------

wrzucam komplet logów statyczne bs i dynamiczne, nie wiem czumu posklejało je w kupę

Log (44 - 000,001,003)

Log (45 - 001)

Log (46 - 003,003,003)

Log (47 - 008,007,004)

Log (48 - 008)

Log (49 - 000,000,000)

Log (50 - 010)

Log (51 - 004,004,004)

Log (52 - 011,011)

Log (53 - 013,014,023)

Log (54 - 013,014,018,013,014,018)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal masz kąt wtrysku nie halo,.

przy egr sprawdz podcisnienia, sprawdz czy po zciągnieciu węzyka ssie powietrze,.

co ze stukaniem??? nadal jest???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne że przy 91 stopnia z masz ze komp tego chcę. ? Logi nie wiem czy zrobione na podobnej temperaturze. Powinno się zacząć od rozgrzanego a nie na dogrzewanym (po sugestia) każdy log ma być na dogrzanym☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...