Skocz do zawartości

konus

Pasjonat
  • Postów

    810
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konus

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Busko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia konus

0

Reputacja

  1. ja ostatnio znaczek z grila leciałem pastą polerską na fibrze i trochę tego zeszło ale nie wszystko... jakby była to lepsza płaszczyzna to bym przeleciał wodnym ale wiem że tego potem nie wyprowadzę ręcznie a na bezdotyki wcale nie jeżdżę. używam tylko piany aktywnej i szamponu megsa a pomimo tego przez rok potrafiło nieźle zaśniedzieć. podejrzewam bardziej sól z dróg w zimie
  2. Kojarzy mi sie z megsa ze miałem. Wiem ze dałem za nią 8 albo 9 dych w takim razie kupuje Carpro no i przede wszystkim ogarniam miejsce na zabawki żeby żadna osoba 3-cia a tym barziej zwierzyna nie miała dostępu
  3. jaka rękawica do mycia w budżecie do 100 zł? Miałem ostatnio z owczej wełny i służyła by do tej pory gdyby kobita przez przypadek nie zrzuciła podczas suszenia a że mam młode psiaki to chyba nie muszę mówić jak skończyła Jedyne co mnie w niej wkurzało to to że nie można było myć w ciepłej wodzie co w zimię potrafiło dokuczyć. Oczywiście chciałbym utrzymać minimalną ilość swirli po korektach
  4. skoro siedzimy w temacie dwaipół oraz problemów z automatem to podrzucę pewne zapytanie znajomy kupił a6 c5 z akn i automatem. ma problem że po puszczeniu gazu auto dalej "jedzie" no i kiedy chce zahamować gwałtownie to ma ostre szarpnięcie bo automatycznie ma wciśnięty tak jakby gaz z hamulcem i skrzynia głupieje. pytał mi się co może być ale nigdy nie siedziałem w automatach
  5. Ja też bym obstawial ze sztanga stoi. U mnie było to samo bo na odwrót podpialem przewody przy n75 I też miałem błąd przeladowania...
  6. konus

    Nie odpala, kręci ok

    zmień mechanika i poszukaj dalej póki auto chodzi bo coś jest nie halo i lepiej żeby kiedyś nie zatrzymało Ci się w trasie, czego nikomu nie życze Ja z racji iż mam całe podwórko ze spadem i umierający aku to 90% moich uruchomień silnika skończyła by się na słowie "ku...a". mam auto rok i nawet po dwóch tygodniach z przodem wyżej rozruch wygląda bez zająknięcia. wystarczy że starczy prądu na podgrzanie świec i jeden obrót wałem Jeśli nie wierzysz to auto stoi w garażu półtorej tygodnia nieodpalane, bo choroba przerwała mi prace przy zawieszeniu. przód stoi akurat na kobyłkach maksymalnie w górze i mogę nagrać filmik z odpału Poprostu ciężko znaleźć mechanika który będzie wiedział o co chodzi a jak trafisz to pewno tani nie będzie. Większość staszków, heniów lub mirków powie: "pal pan na plaka i będzie ok"
  7. Patrzyles świece żarowe? Kumpel miał podobne objawy jak tylko jedna grzala. Pozostałe 5 było zupełnie spalone ja ostatnio miałem też podobny objaw po 3 tygodniach bez odpalania
  8. Raczej nie. Ale kutasa se nie dam uciac za to stwierdzenie no i jak nie masz listew na dole przy drzwiach to w polifcie na bank bedzie dziura pod listwe i trza zaspawac.
  9. kierunki inne i listwy. z tym że przetłoczenie pod listwami niczym się nie różni więc śmiało można przykleić wąską listwę. dowiedziałem się o tym jak parę dni wcześniej musiałem kupić przeliftowy błotnik i go ciąć pod lampę bo myślałem że się różnią znacznie przetłoczeniem
  10. Przelewy są to te cieniutkie gumowe przewody łączące wtryski. Posparawdzaj czy są całe i najważniejsze to pasuje wymienić podkladki miedziane które są pod śrubkami tymi małymi na wtryskach (klucz 10, podkladka na srubke 6mm) bo lubią sie wygniatać. I poczytaj o odpowietrzaniu tej pompy bo to dość skomplikowany proceder. No chyba ze nie ciągnie powietrza to lepiej nic nie ruszać
  11. Po pierwsze, drugie, trzecie, itd. NIGDY nie odpalaj 2,5 plakiem, samostartem czy innymi wynalazkami. Pozatym jeżeli po kręceniu dłuższym niż 10 sek. nie odpala to odpuść i poszukaj co się mogło stać. jak nie wiesz to lepiej poszukaj pomocy bo wyjdzie to na pewno taniej niż regeneracja vp44. A każde nie zastosowanie się do powyższych zbliża Cię do zabicia jej Podczas pracy silnika sprawdź czy nie ciągnie powietrza razem z paliwem. Najczęściej przypowietrza się na przelewach lub podgrzewaczu w filtrze. Podepnij vaga i sprawdź czy nie masz błędu czujnika poziomu paliwa lub innych dot. pompy wtryskowej.
  12. też miałem pewne obawy jak kupiłem auto w czarnej skórze. ale w lecie staram się stawiać auto w cieniu a jak się nie da to chociaż tyłem do słońca żeby mi nie grzało prosto w siedzisko. szczerze to gorzej chyba się kiera nagrzewa niż fotele. w zimię póki co jakoś nie narzekam wiadomo że trzeba zadbać bardziej niż o materiałowe fotele ale raz na jakiś czas ręka nie odleci od przetarcia clenarem i odżywką
  13. Pies owszem może i dobry pomysł o ile nikt nie psiknie mu jakimś gazem albo jakimś gównem żeby go uspokoić. u mnie po włamaniu dopiero na następny dzień pies odzyskał głos. A i żeby Ci nie podrapał całego auta jak jakiś szczur wlezie pod maskę albo kot jak mojej siostrze nie lepiej postawić najtańszy nawet blaszak i trzymać pod zamknięciem żeby nie mógł nikt tam wleźć po cichu? Przy okazji unikniesz strachu przy gradobiciu U nas ostatnio zrobili chatę komendantowi policji i żadne monitoringi ani nic nie pomogło. dopóki w polsce prawo praktycznie pozwala na złodziejstwo to cały czas nie będzie brakować takich kretynów
  14. konus

    Rozpórki a4 b5

    dolną najlepiej ogarnąć z rurki zaklepanej na końcach. montuje się ją do sanek silnika. Z tym że najlepiej ją przykręcić od góry tych uchwytów. Wg. mnie jest ona zbędna przy dobrej glebie bo jest to kolejny element którym można gdzieś zawadzić
  15. odmę zmieniałeś w tym nowym silniku? bo jak nie to masz przyczynę wycieków z pod dekli ogólnie fajna sztuka. silnik jak silnik. potrafi zaskoczyć ale jak zdrowy to dźwięk wywoła uśmiech na twarzy i wtedy wszystkie przygody i wydane złotówki idą w zapomnienie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...