Jump to content

MichaelS78

Pasjonat
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About MichaelS78

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koledzy, Jak sprawdzić historie serwisową auta? Jest u nas ktoś kto może pomóc? WAUZZZ8K4BA063832 Pilna sprawa.
  2. Cześć, Rozważam zakup audi jak w temacie, auto sprowadzone ze Szwajcari. Wada olejowa podobno usunięta poprzez akcję serwisowa. Moje niunia A4 b5 już się wysłużyła, czas na zmienię. Auto planuje na 3-4 lata, zrobię ok 40kkm. Co sprawdzić, gdzie i jak sprawdzić na co zwrócić uwagę? WAUZZZ8K4BA063832 Rok 2010 Przebieg 309kkm Wartość 28 000zl. Dzięki za pomoc.
  3. Cześć, Na wolnych obrotach silnik chodzi ok. Jadąc, jak dodaje gazu powoli to przyspiesza, natomiast jak na wyższym biegu (szczególnie 3 i wyżej) dam mocniej to nie przyszpiesza, a obroty wzrastają i maleją. Żeby przyspieszyć muszę odpuścić, zredukować i powoli przyspieszyć.... Co może powodować takie dziwne zachowanie?
  4. i nic nie będzie obcierać itp... dystanse niepotrzebne...? SUPER!
  5. Witam, podepne się do tematu z krótkim pytaniem. A4 B5 '99 2,5 TDi - mam teraz ori fele 6J 15H2 ET45 i gumy zimowe 195/65/15, na lato potrzebuję inny komplet i zastanawiam się, czy felgi ori 7,5Jx16H2 ET45 z kapciami 205/55/16 mogę spokojnie zalaożyć, czy trzeba dawać jakieś dystanse....? Potrzebuję pilnie odpowiedź... z góry dziękuję.
  6. Niestety nie mam Vaga. Oleju nie wymieniałem, auto mam 4 lata, zrobiłem 45tys km. Ostatnio w serwisie pytałem o olej bo robili inne rzeczy, ale powiedzieli żeby lepiej nie ruszać oleju. Stan oleju sprawdzili i jest OK. Olej oczywiście jest czarny jak smoła bo widziałem. Wymienili mi termostat, auto wcześniej było niedogrzane. Teraz grzeje się ładnie, trzyma temp. ale kilka dni po wymianie termostatu jest tragedia. Może to przez to, że teraz temp jest ok i olej jest dogrzany przez co rzadszy i skrzynia jeszcze bardziej nie ciągnie... Chociaż zimny dziś ruszył normalnie, zatrzymałem się przy bramie puszczam hamulec i nic się nie dzieje. Dodam, że po zmianie z P na D lub R czuć było zawsze że zmienia bieg, dziś nie chciał przerzucić... Po odpaleniu drugi raz i wrzuceniu R, zaskoczył i wróciłem na miejsce parkingowe.... Może ktoś podpowie jakiś fachowy i sprawdzony warsztat w Warszawie. U mnie wymiana oleju w skrzyni pomogła. Wszystko działa ok.
  7. Witam, W celu wyjaśnienia i zamknięcia tematu. Postawiłem auto na równym terenie (rada miejscowego mechanika), po naładowaniu aku po "dłuższym kręceniu" zapalił i wszystko działało. Podobno to taka przypadłość tego modelu, że "nie lubi" pozycji z uniesionym przodem. No cóż, pompka działa Niunia jeździ. Układ paliwowy nie był zapowietrzony, dodatkowo po powrocie wymieniłem filtr paliwa. Jak na razie wszystko OK. Dziękuję wszystkim za sugestie. Temat do zamknięcia.
  8. Witam, Podepnę się do tematu. Ostatnio pojawił się problem podobny u mnie (AFB 2,5V6, Tiptronic), wrażenie jakby sprzęgło się ślizgało w manualu. Auto nie chce ruszać samo, przy czym do tyłu jakby trochę lepiej. Wchodzi w obroty i tyle. Zdarza się tak coraz częściej, ale nie raz wystarczy wyłączyć silnik i odpalić ponownie i jest dobrze (na jakiś czas), wtedy rusza reaguje na gaz. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję za pomoc.
  9. Pompka nie działa (nic nie słychać), chyba brak masy. Jak dam masę na krótko to chodzi chwile. Układ mógł się zapowietrzyć bo próbowałem go odpalić, a pompka na działała. Ładuje akumulator i spróbuje rano po daniu masy na krótko, może odpali... Który z przekaźnikow to ten od pompki paliwa w zbiorniku? Chyba że to nie wina przekaźnika...
  10. Witam, Wczoraj Przejechałem 350 km, ale jakoś nie było mocy. Trochę szarpał i słabo ruszał, wychodził w obroty ale nie mógł ruszyć. Na trasie było już lepiej. Na drugi dzień rano juz nie odpalił, kręci i nic... Jakiś pomysł, co sprawdzić? Z góry dziękuję za pomoc.
  11. Ten luźny to zasilanie wzmacniacza, podpinasz do kabla "Power Antenna", przy podpięciu do innych też będzie działał, ale może rozładowywać Ci akumulator. Na tym kablu (wychodzącym z radia), jest +12 tylko jak jest włączone radio. PS. Jakie to radio?
  12. Kolego, Zasilanie - pamięć: najlepiej sprawdź miernikiem gdzie jest 12V - jak to zrobisz z kluczykiem w stacyjce to będzie na 2 przewodach - te właśnie zamień miejscami. Obstawiam ten gruby czerwony przewód i ten czerwono-niebieski Tylnie głośniki - masz wzmacniacz, więc musisz kupić lub zrobić taką przejściówkę - MiniISO - RCA. Podłączenie, RCA do RCA (chine), natomiast kostkę MiniISO (instalacja samochodu) do gniazda MiniISO tej przejściówki i zagrają
×
×
  • Create New...